|
Olympische spelen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hamburg zit momenteel blijkbaar met maar 13 fitte kernspelers, inclusief Kompany. Dus ze gaan hem echt wel nodig hebben, zeker omdat ze dan ook nog eens tegen Bayern spelen. |
Ok ja, in dat opzicht is hun vraag dan zeker wel te begrijpen. Maar dat een ploeg als Hamburg maar 13 fitte kernspelers zou hebben daar moet ik toch ogen van trekken. Kortrijk heeft toevallig ook maar 13 fitte kernspelers, en zelfs dat kon ik maar amper begrijpen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Ok ja, in dat opzicht is hun vraag dan zeker wel te begrijpen. Maar dat een ploeg als Hamburg maar 13 fitte kernspelers zou hebben daar moet ik toch ogen van trekken. Kortrijk heeft toevallig ook maar 13 fitte kernspelers, en zelfs dat kon ik maar amper begrijpen. |
Brugge heeft toch ook een ruime selectie, en toch kwamen ze afgelopen seizoen niet altijd aan 18 fitte spelers o.w.v. kwetsuren waardoor ze de kern moesten aanvullen met enkele beloften ;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Brugge heeft toch ook een ruime selectie, en toch kwamen ze afgelopen seizoen niet altijd aan 18 fitte spelers o.w.v. kwetsuren waardoor ze de kern moesten aanvullen met enkele beloften ;) |
wel juist ja , da bedoel ik nu, dat ze er gewoon wat beloften bijgooien dan? Trouwens, maar 13 fitte kernspelers hebben is toch nog altijd iets anders dan niet aan 18 fitte A-spelers geraken. Hamburg heeft dan zogezegd maar 2 spelers op de bank zitten. |
|
|
| djcresto |
En wederom een wereldrecord van Phelps...
lol:
di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten |
LOL
Dat Kanovaren dat ze nu uitzenden is echt gestoord; wat een sport :) |
|
|
| Real |
| Ik ken er eentje die dit seizoen niet veel meer in actie zal komen bij Hamburg! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten |
hahah, zalig, stick it to the man Vincent!
in other news:
Evi Van Acker staat tweede na eerste dag! woohoow, dit wordt 'em manne, jajajajaja ! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
LOL
Dat Kanovaren dat ze nu uitzenden is echt gestoord; wat een sport :) |
haha, schitterend inderdaad :) Er stond een Togolees op plaats 1 na de eerste heat, wat een enorme verrassing was en kon leiden tot de eerste medaille ooit voor Togo. In de 2de heat was ie nog net snel genoeg voor het brons en van puur contentement heeft ie zijn peddel in 2 geslagen :haha:
Voor zo'n gebeurtenissen kijkt iedereen toch wel :D |
|
|
| Antony |
| Zo meteen de reeksen van de 100m vrije. Met Vandenhoogenband en onze landgenoot Grandjean! |
|
|
| FCB_Fanatic |
morgen komen weer een aantal landgenoten die in actie:
- Judo: -70 kg C.Jacques (na 6.00u)
- Beach-volley: Groepswedstrijd België - Zwitserland (7.00u)
- Zeilen: E.Van Acker, laser radial - 2 regatta's (7.00u)
- Wielrennen: Tijdrit M.Monfort (8.39u)
- Roeien: Halve finales skiff T.Maeyens (9.10u)
- Roeien: Halve finales dubbeltwee Raes/Poelvoorde (10.30u)
- Tennis: Achtste finale O.Rochus - Gonzalez (Chl) (vanaf 10.00u)
- Tennis: Tweede rondeDarcis/O.Rochus - Andrejev/Davydenko (Rus) (vanaf 10.00u)
- Hockey: Groepswedstrijd België - Duitsland (12.30u)
- Zwemmen: 200 m school - reeksen (v) E.Matthysen (13.40u)
- Voetbal: Groepswedstrijd Nieuw-Zeeland - België (13.45u)
morgen proberen toch zoveel mogelijk mee te pikken, zal er een beetje vanaf hangen hoe laat ik mijn bed uit geraak. De namiddag (vanaf de hockey) is in ieder geval al een zekerheid :toocool: |
|
|
| Gladius |
- Tennis: Achtste finale O.Rochus - Gonzalez (Chl) (vanaf 10.00u)
- Tennis: Tweede rondeDarcis/O.Rochus - Andrejev/Davydenko (Rus) (vanaf 10.00u)
euh?
integraal dan? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, kga proberen op te staan voor de tijdrit bij de mannen. Of het gaat lukken is een andere vraag, want ik heb nog een paar uurkes thesissen voor de boeg. :nervous: |
|
|
|
|