|
Olympische spelen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| daarnet nog de finale van het wielrennen gezien (herhaling dus) ... idd wel vette koers :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen. |
Turnen is pedofilie voor lafaards :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
badminton op bbc gert =) |
ah kut gemist :) Niet thuis. Volgende weekend normaal ook enkele uitzendingen met badminton op sporza.
Wielrennen was wel vet. Wat deed die Cancellara daar nog? Nie normaal :eyes: |
|
|
| Gladius |
| iemand toevallig die eerste goal van de vrouwenvoetbalmatch Noorwegen-Nieuw Zeeland gezien? :eyespop: damn, alles in éénen tijd en dan zalig binnengekopt. oenaasj! |
|
|
| FCB_Fanatic |
net de finale gezien van de 400 meter wisselslag, zwemmen (herhaling)
wreed spannend :D |
|
|
| djcresto |
| straks 2e match van de jonge duivels. Om 16u15 het Redeem team tegen China :D |
|
|
| MikeVee |
| owla, de duivelkes staan al 1-0 voor |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niet dat ze zo schitterend spelen, maar dat maakt uiteindelijk niks uit. Na het onterechte puntenverlies tegen Brazilië telt hier alleen de overwinning, maakt niet uit hoe. |
|
|
| Real |
| Twas maar een plat matchke, gelukkig pakken die Chinezen twee keer rood... Wat is dat toch met steeds die lange bal richting Mirallas? :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
man man man, ik heb mij serieus zitten ergeren aan die beloften zenne. Wat was mij dat voor een flauwe prestatie, zelfs tegen 9 man trok het op niet veel. Ergste van de hoop was nog Haroun, wat die in die selectie doet snap ik totaal niet ... compleet onbekwaam. Van al de passes die hij heeft gegeven is er volgens mij geen enkele aangekomen.
Nu gaat ook nog eens Kompany terug naar Hamburg, is toch weer al ne speler minder waarop ze kunnen rekenen |
|
|
| Gladius |
| inderdaad, ik heb me vandaag ook zitten te ergeren, zoveel slechte passes. |
|
|
| E-motion_error |
| Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe. |
|
|
|
|