|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
nou ik heb ze al binnen hoor de kaartjes..
gistermiddag meegedaan en vandaag in huis!
TOM HARDING HERE I COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME (cum?) :D :D :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die € 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien :)
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?
GreetZ, DC |
Bij DJ-Booth.
Heb net 2 kaarten verkocht aan mijn ex-vriendin. 30 euro voor 2 :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| franzelare |
Wat ben jij een afzetter zeg :D :D :D
maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou :D
gaat je camera nog mee? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
Wat ben jij een afzetter zeg :D :D :D
maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou :D
gaat je camera nog mee? |
Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken :)
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken :)
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt. |
zeg gewoon dat je van een of ander partymagazine bent ofzo :) |
|
|
| AlFerox |
| ja en dan krijg je misschien nog wel een VIP-bandje om ook! :D :D :D |
|
|
| magrec |
YO LT gefeliciteerd, (naja dat van school suckzzz)
c ya all tomorrow.
Hmm ik was te laat met gratis kaartjes nu kan ik helaas niemand meer in de buurt overtuigen om mee tegaan...
achja dan had ik ze toch in de eurogrooves tent moeten dumpen :D |
|
|
| SnuggLe |
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:
Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is:)
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
ghehe mja nog wat meer
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden :rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
thx all :)
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!
Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven :D) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:
Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is:)
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
ghehe mja nog wat meer
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden :rolleyes: |
henkieeeeeeeeeee gozert lijkt me gezellig:) |
|
|
| Gurian |
Ik heb vandaag 2 maal 2 kaartjes binnengehad. Dus gelijk verpatst.
Eentje aan mn kameraad 20 euro en de rest voor 25 euro per stuk :D.
Mn kaartje er weer uit en de rest maak ik morgen wel op :D:D:D
DUs 1 uur vooraan in de bh tent :D ik hoop dat ik er ben (heb geen horloge dus)
En oja als je gepakt wordt voor een relletje of drugsbezit is er ook al een snelrechter aanwezig zodat je gelijk de bak in kan :(. Dat stond in de krant vandaag!!! dus hou er rekening mee.
Maar vorig jaar werdt je ook ontzettend goed gecontroleerd :haha: dus dat zal hopelijk dit jaar ook wel zo zijn |
|
|
| PatMcGroin |
| SEE YOU ALL THERE THEN!!!! |
|
|
|
|