|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
thx all :)
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!
Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven :D) |
uh hardhouse ik :rolleyes: :p haha
Ik geloof dat het vanavond wel pokke weer gaat worden en de hh is dus open air maar we zullen wel zien,
godsamme ik baal dat er geen time schedule is, zo kan ik mijn school nooit goed plannen maar dit soort dingen wil ik meestal wel plannen niet dat ik dat dan ga volgen :tongue2 |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
thx all :)
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!
Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven :D) |
1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt;) |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Donna
1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt;) |
Misschien moet je wel bij de zijkant naar binnen :P Maaruh, zonder dollen, KHEB ER ZIN IN!!!! Kannie wachten man! |
|
|
| Switch |
| woei ik kom ook, kheb afgesproken met Chicane, yarnie en nog wat mensen, meer bekend van RMF. zal een best feestie worden :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Switch
...meer bekend van RMF. |
LOL, en dat bestaat nog? :disbelief |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by PatMcGroin
SEE YOU ALL THERE THEN!!!! |
there is a tranceaddict meeting at 01:00 hours, in the progressive area, in this area tiesto is also spinning. maybe we will see you there
greatz
basvh |
|
|
| basvh |
ik ben te herkennen aan wit replay shirt met vage blauwe tekening voorop. blauwe broek. verder heb ik van me haartjes maar een hanekam gemaakt leek me wel lachen. dus als je wat spriten de lucht in ziet gaan dan ben ik het
tot dadelijk
mzl basz |
|
|
| mr.marcello |
People, enjoy yourself @ impulz..... :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Wordt als het goed is binnen kwartiertje opgehaald door Kolkiewolkie die ook mn kaartje heeft.
Me heeft er zekerz wel zin in :D
See ya there!!! |
|
|
| tijs08 |
He Boyzzzz & Girly!!!
having a great time or what?????
minder dat ik er niet bij kon zijn.. volgend jaar beter :D maar de zomer moet nog beginnen duzdat komt allemaal wel goed!!
mijn wekker staat om 02:00 ..... ff met de koptelefoon op stiekem meegenieten (oo moet ff de frequentie voor yorin zoeken.. nooit gedacht yorin thuis ooit aan te hebben :D)
ENJOY!!!
greetzz |
|
|
| DjRV |
onwijs vette avond was dit,meeting was gezellig en de sfeer was top!!
*verknaakt* |
|
|
| Donna |
| kommop we gaan pittuh:) |
|
|
|
|