return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 11)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
thx all :)
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!

Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven :D)


uh hardhouse ik :rolleyes: :p haha
Ik geloof dat het vanavond wel pokke weer gaat worden en de hh is dus open air maar we zullen wel zien,

godsamme ik baal dat er geen time schedule is, zo kan ik mijn school nooit goed plannen maar dit soort dingen wil ik meestal wel plannen niet dat ik dat dan ga volgen :tongue2
Donna
quote:
Originally posted by Little Theseus
thx all :)
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!

Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven :D)


1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt;)
-TAIS-
quote:
Originally posted by Donna


1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt;)


Misschien moet je wel bij de zijkant naar binnen :P Maaruh, zonder dollen, KHEB ER ZIN IN!!!! Kannie wachten man!
Switch
woei ik kom ook, kheb afgesproken met Chicane, yarnie en nog wat mensen, meer bekend van RMF. zal een best feestie worden :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Switch
...meer bekend van RMF.


LOL, en dat bestaat nog? :disbelief
basvh
quote:
Originally posted by PatMcGroin
SEE YOU ALL THERE THEN!!!!


there is a tranceaddict meeting at 01:00 hours, in the progressive area, in this area tiesto is also spinning. maybe we will see you there

greatz

basvh
basvh
ik ben te herkennen aan wit replay shirt met vage blauwe tekening voorop. blauwe broek. verder heb ik van me haartjes maar een hanekam gemaakt leek me wel lachen. dus als je wat spriten de lucht in ziet gaan dan ben ik het

tot dadelijk

mzl basz
mr.marcello
People, enjoy yourself @ impulz..... :)

Met vriendelijke groet.
Dr. Kuipers
Wordt als het goed is binnen kwartiertje opgehaald door Kolkiewolkie die ook mn kaartje heeft.
Me heeft er zekerz wel zin in :D

See ya there!!!
tijs08
He Boyzzzz & Girly!!!

having a great time or what?????

minder dat ik er niet bij kon zijn.. volgend jaar beter :D maar de zomer moet nog beginnen duzdat komt allemaal wel goed!!

mijn wekker staat om 02:00 ..... ff met de koptelefoon op stiekem meegenieten (oo moet ff de frequentie voor yorin zoeken.. nooit gedacht yorin thuis ooit aan te hebben :D)

ENJOY!!!

greetzz

DjRV
onwijs vette avond was dit,meeting was gezellig en de sfeer was top!!

*verknaakt*
Donna
kommop we gaan pittuh:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement