return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 8)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!!

Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt! :D) dus daar kan je me aan herkennen
Greetz,
SnuggLe


ik zit te twijfelen of ik me digitale meeneem, als ie niet door de securtiy kom wat moet ik er dan mee. ben niet met de auto dus zou niet weten wat ik er dan zou mee moeten dan. maar digitale meenenen is wel vet.

voor degene die het nog niet wisten, ik ben 2 meter lang en 2cms dus als je om 1 uur een lange darm vooraan ziet staan. thats me
Partyhardy!
Woohoo! nog maar 2 nachtjes slapen! :D :) :cool: Heb er zin in!!!!!
-TAIS-
Ik heb nog een kaartje te koop. 20 euro! Mailen naar [email protected] als je em moet ;)
kolkiewolkie
ERNSTIGE OVERSCHOT AAN KAARTEN HIERO!

:p :p

hehe, gisteravond via de phone er 2 besteld voor 25 pleuro p/stuk... wint die girlie er ineens TWEE

zit ik met 4 kaarten:p :toothless

ik zal es zien wat ik er mee doe... heb je interesse, meel me dan.
kolkiewolkie
CORRECTIE

ik heb nu ZES kaarten :D :D :D

UDC MOET wel een ENORM overschot hebben ofzo, ze worden echt GEDUMPT

vanavond maar es ff wat rondbellen... word gezelli :) :tongue3

2e keer was voor mij raak

[serieus]
vraagje, voelen de mensen die 40 euro betaald hebben zich nou nog bekocht?
[/serieus]
franzelare
als je nog met je overschot zit ik heb misschien nog wel maten van mij die voor een zacht prijsje interresse hebben, als ze zelf niets hebben gewonnen nog want ze hebben zich ook nog ingeschreven voor de prijsvraag.

maar ik geloof al bijna dat het altijd prijs is op het moment :D :D :D
SnuggLe
Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik :)

Greetz,
SnuggLe
DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik :)

Greetz,
SnuggLe


donna glaniskanis yarnie henkie ook

:rolleyes:
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik :)

Greetz,
SnuggLe



bij de vorige Impulz was er ook zo een prijsvraag en toen had ook IEDEREEN die mee had gedaan een kaartje gewonnen. (en thuis opgestuurd gekregen).

dus ik acht het niet uitgesloten dat dat bij deze editie hetzelfde zal zijn..

waarschijnlijk is het gewoon weer bij lange na niet uitverkocht (net als de vorige keer) en proberen ze op deze manier toch extra mensen binnen te krijgen.
Gurian
En ik heb er vandaag ook al eentje gewonnen :D
Ik geloof dat we worden genept. Als dat niet zo is dan geloof
ik het pas als ik het kaartje heb en niet eerder.

kolkiewolkie
2 snuggle: blijkbaar heb je het ff niet meegekregen, maar de persoon waar ik mee gaan heeft ze dus al thuis liggen

en die kreeg er dus 2 terwijl er 1 toegezegd was (anders moeten mensen alleen, werkt ook niet).. tis waarschijnlijk zoals alferox het zegt...

op 1 of andere manier heb ik het idee dat de ingangscontrole ook niet zo scherp zal zijn :D :D .. anders blijven mensen alsnog buiten staan :p
AlFerox
ik denk dat de kans groot is dat het gewoon waar is..

dit is namelijk niet het eerste feest waarbij UDC dmv een of andere "prijsvraag", waarbij iedereen wint, toch nog de tent vol probeert te krijgen.

bij Concept, 4-elements en de afgelopen Impulz was dit namelijk ook al het geval.



(het is alleen te hopen dat ze die kaartjes een beetje op tijd op de bus doen zodat ze er zaterdag zijn! :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement