|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Greetz,
SnuggLe |
If you see this guy you are in the good direction :D |
|
|
| Donna |
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe

Deze
:conf:
:D :D :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Jep :rolleyes: |
Ja die ja :D :D
Foute foto, niet?
Het kaaaaaaaaaaaaaaaaan zijn dat ik een blauwe blousje met ruitjes aantrek van tony billkrikker. Maar hou het maar op deze roode (hehehe, ik ben net een vrouw :D)
Enneh..ik heb echt ZIN in de meeting!
Wil wel ff Limo drinken RV en Donna! En sneak mij ook ff backstage, zodat ik wat leuke pix kan maken :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| SnuggLe |
Oh, en uit betrouwbare bron vernam ik net dat Dhr. Henkie Henk vip tickets heeft:
VIP tickets IMPULZ :)
krrraaaaa
Dus..be prepared :p
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
| Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken:) |
Neeeeeeheeeeeeej, LIMO! :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
| hahaha nee k denk dat Henk meer een theemutsje is:) |
|
|
| SnuggLe |
Iemand die gaat en snoepies heeft?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| wil je slikken dan? ghehehe:D:D:D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand die gaat en snoepies heeft?
Greetz,
SnuggLe |
yeh;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
wil je slikken dan? ghehehe:D:D:D |
Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|