|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
donna glaniskanis yarnie henkie ook
:rolleyes: |
don't forget about me ;) :
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
Maar lijkt me toch sterk dat ze dit soort mailtjuhs onder de naam van impulz verzenden.. Ik neem aan dat ze een reputatie hoog te houden hebben, maar goed. Als ik m krijg kan ik mooi een chickie meenemen :)
LtR! |
|
|
| franzelare |
Ik heb ze ook al binnen en een maat van me waarmee ik ga ookal
dus het is echt NIET fake!!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.
Greetz,
SnuggLe |
Weet waar je aan begint..... :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nou guys, dan ben ik er dus toch weer bij :)
Heb zelf ook maar ff adresgegevens opgestuurd.
En al mailtje van Kolkiewolkie gehad dat hij er al 8 had, en zowiezo eentje voor mij
Dus ben er ook :D
Lekker gevoel zeg, heeeeeeeeel onverwachts toch gaan :D |
|
|
| kreischer2000 |
| Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt? |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt? |
Dat vroeg ik mij dus ook al af.
Heb nu al 3 keer mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord.
Is denk ik nu zon dikke 15 min. geleden... |
|
|
| Little Theseus |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student :whip: :whip: :whip: :whip:
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod :D:D:D) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student :whip: :whip: :whip: :whip:
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod :D:D:D) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!! |
Morgen weet je het! Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!!! Ennuh, school sux... leraren nog meer :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
een hoop woorden
Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!! |
Rijbewijs: HOERRRRRRRRR
Studie: HOERRRRRRRRRRRR
Impulz: HOERRRRRRRRRRR |
|
|
| Donna |
LTTTTTTTTTTTTTTTTTT : Carpe Diem!!!!!:eyespop: :crazy: :toocool:
Je hebt je rijbewijs ennnn je komt feesten met ons op impulz!!!!
Dis school denk je na t weekend maat weer s aan:gsmile: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt? |
dat wisselt nogal...
vriendin van me kreeg dus idd een kwartier nadat ze een meeltje met het onderwerp 'PRIJSVRAAG!!!!!!!!!!!" gestuurd had al bericht dat ze gewonnen had.. ik had een paar uur eerder al gestuurd...zonder onderwerp... nix gehoord, dus gisteren maar weer es geprobeerd, nu ook met onderwerp: 'PRIJSVRAAG!!".. binnen kwartier werd er gereplyed... dus ik denk MOOI!.. nog een kwartier later kreeg ik die van een dag eerder terug... is dus nix zinnigs over te zeggen... |
|
|
| Ding Chavez |
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die € 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien :)
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?
GreetZ, DC |
|
|
|
|