return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by DJ_Massive


donna glaniskanis yarnie henkie ook

:rolleyes:


don't forget about me ;) :

beste winnaar,

van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.

mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt

de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .

wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.

we zien je op 29-06-02

heel veel plezier op impulz outdoor

crew




Maar lijkt me toch sterk dat ze dit soort mailtjuhs onder de naam van impulz verzenden.. Ik neem aan dat ze een reputatie hoog te houden hebben, maar goed. Als ik m krijg kan ik mooi een chickie meenemen :)

LtR!
franzelare
Ik heb ze ook al binnen en een maat van me waarmee ik ga ookal

dus het is echt NIET fake!!!!
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe


Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.

Greetz,
SnuggLe


Weet waar je aan begint..... :)
Dr. Kuipers
Nou guys, dan ben ik er dus toch weer bij :)

Heb zelf ook maar ff adresgegevens opgestuurd.

En al mailtje van Kolkiewolkie gehad dat hij er al 8 had, en zowiezo eentje voor mij

Dus ben er ook :D

Lekker gevoel zeg, heeeeeeeeel onverwachts toch gaan :D
kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?


Dat vroeg ik mij dus ook al af.

Heb nu al 3 keer mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord.

Is denk ik nu zon dikke 15 min. geleden...
Little Theseus
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student :whip: :whip: :whip: :whip:
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod :D:D:D) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!
-TAIS-
quote:
Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student :whip: :whip: :whip: :whip:
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod :D:D:D) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!


Morgen weet je het! Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!!! Ennuh, school sux... leraren nog meer :)
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
een hoop woorden

Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!


Rijbewijs: HOERRRRRRRRR
Studie: HOERRRRRRRRRRRR
Impulz: HOERRRRRRRRRRR
Donna
LTTTTTTTTTTTTTTTTTT : Carpe Diem!!!!!:eyespop: :crazy: :toocool:

Je hebt je rijbewijs ennnn je komt feesten met ons op impulz!!!!

Dis school denk je na t weekend maat weer s aan:gsmile:

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?


dat wisselt nogal...

vriendin van me kreeg dus idd een kwartier nadat ze een meeltje met het onderwerp 'PRIJSVRAAG!!!!!!!!!!!" gestuurd had al bericht dat ze gewonnen had.. ik had een paar uur eerder al gestuurd...zonder onderwerp... nix gehoord, dus gisteren maar weer es geprobeerd, nu ook met onderwerp: 'PRIJSVRAAG!!".. binnen kwartier werd er gereplyed... dus ik denk MOOI!.. nog een kwartier later kreeg ik die van een dag eerder terug... is dus nix zinnigs over te zeggen...
Ding Chavez
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die € 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien :)
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement