return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 2)
View this Thread in Original format
franzelare
Ik denk dat ik er ook wel weer ben ik moet alleen ong ff zoeken wie er met me mee wil van mijn vrienden!

maar ja ik las dat er nog genoeg kaarten waren dus ik heb nog wel een weekje om mensjes te zoeken
drpeer_holland
Ik ben er ook bij. Heb de kaartjes al thuis liggen, zet mijn naam er maar bij !!
DjSuez
ik ben ook van de partij, wordt me eerste meeting als 'echte' tranceaddict, was er ook bij op Qontact, met oa jappio en partyhardy, maar toen was ik nog geen lid van deze site...
kolkiewolkie
ik ben druk aan het rondvragen en mensen aan het regelen die meewillen... concreet resultaat ontbreekt alleen nog... basicly hangt het daar vanaf want kheb geen zin om daar alleen rond te struinen...

kortom ik w8 af atm... maar ik schat kans op 80 % in :) (het gaat ECHT tegenvallen als ik niet kom :( ..)
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
ik ben ook van de partij, wordt me eerste meeting als 'echte' tranceaddict, was er ook bij op Qontact, met oa jappio en partyhardy, maar toen was ik nog geen lid van deze site...

toen was je nog een loser :rolleyes: :D
Robert
misschien ben ik er ook nog...
DjSuez
quote:
toen was je nog een loser

ikke wel...:rolleyes: :toothless
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik ben druk aan het rondvragen en mensen aan het regelen die meewillen... concreet resultaat ontbreekt alleen nog... basicly hangt het daar vanaf want kheb geen zin om daar alleen rond te struinen...

kortom ik w8 af atm... maar ik schat kans op 80 % in :) (het gaat ECHT tegenvallen als ik niet kom :( ..)

Het valt me mee dat je me niet bij naam noemt Kolkie :D

Maareh, ik wil eigenwel, alleen moet er eerst een financiele meevaller komen.
Zoals het er nu naar uitziet kom ik precies op 0,00 euro (zonder IMPULZ!!!)
Moet nl. nog steeds die lening bij me pa aflossen en die telefoonrekeningen blijven ook een beetje hoog....
Het zou eigenlijk wel erg zijn als ik er nie bij ben, zelfs mn zusje van 16 gaat met wat andere blaag vriendinnetjes.
En ik kan het eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen dat zij dan Tiesto nog eerder ziet dan mij...........
kolkiewolkie
dan maak je de komende 33 dagen (zolang duurt ut nog) toch wat overuurtjes :) en zuip je wat minder zaterdag :)

[offtopic]
overigens verwacht ik binnenkort een ENORME financiele tegenvaller (denk maar in de categorie duits justitioneel incasso bureau...:( ...en ALS dat zo is.. ai ai ai (dan heb je het niet over een bedrag van 1 entreeticket maar 6 of 7 ofzo...)
[/offtopic]
Gurian
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Moet nl. nog steeds die lening bij me pa aflossen

Kun je niet eerst die lening aflossen en dan er weer eentje
opnemen. :tongue3

Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Gurian

Kun je niet eerst die lening aflossen en dan er weer eentje
opnemen. :tongue3

Whehe :D

Is wel een plan, alleen is dit mn 2de aflossing van de 4, dus dat zit er toch nie in...
SnuggLe
Mensen, even ONtopic graag....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement