|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Uiteraard ben ik ook van de party!  |
|
|
| mido |
Ikkus ben d'r oowk! :)
Al acht ik de kans errug klein dan ik op de meeting kom. Dan moet ik weer de hele tijd naar mensen toe om de tijd te vragen sow! :)
Maar jullie zullen me vast wel voorbij zien stuiteren! :)
*mido in stuiterhouse mode* |
|
|
| PatMcGroin |
| okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! :) so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you :p |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by PatMcGroin
okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you |
Because we don't know the final timetable we also don't know of we
meet the time that we agreed upon
But for now we meet at the Black-hole tent (progressive tent)at 01:00
Greetz Gurian |
|
|
| Chicane |
Heeeeeeeeeeeee Hooooooooooooooooo ik ben ook van de partij, ik kom met 2 andere RMF'ers, kunnen lekker matten wie het beste forum heeft, ghehe.. :D (*ahum*)
Ennieweejs.... ik ga jullie zien.. houdoe, de mazzel.. M(?) enzo.. en nog meer van dat ongein, ajuust! |
|
|
| Dj Lex |
| Ja hoor heb gister ff wat geregeld met vrienden en nu ben ik er ook bij. Kheb er zin an!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen? |
|
|
| basvh |
| vandaag me kaartje gehaald dus ben er voor 10000000000000% bij |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen? |
Op impulz dancevalley tickets meenemen? Die dingen zijn goud waard, straks worden ze geript en kan je lekker TMF kijken hoe gezellig die gast het heeft met je ticket :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben er wel hoor :)
t gaat om tickets voor New Yorkers
Goud waard? Vandaar dat de verkoop op www.marktplaats.nl loopt als een trein NOT :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| Ik ga maandag of dinsdag ff mn kaartjes halen dus ik ben er ook zeker bij, tenzij ze plotseling zijn uitverkocht maar dat zal wel niet :p |
|
|
| PatMcGroin |
just ordered my ticket :)
see you all there :D |
|
|
|
|