return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Uiteraard ben ik ook van de party!
mido
Ikkus ben d'r oowk! :)

Al acht ik de kans errug klein dan ik op de meeting kom. Dan moet ik weer de hele tijd naar mensen toe om de tijd te vragen sow! :)

Maar jullie zullen me vast wel voorbij zien stuiteren! :)

*mido in stuiterhouse mode*
PatMcGroin
okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! :) so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you :p
Gurian
quote:
Originally posted by PatMcGroin

okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you


Because we don't know the final timetable we also don't know of we
meet the time that we agreed upon
But for now we meet at the Black-hole tent (progressive tent)at 01:00

Greetz Gurian
Chicane
Heeeeeeeeeeeee Hooooooooooooooooo ik ben ook van de partij, ik kom met 2 andere RMF'ers, kunnen lekker matten wie het beste forum heeft, ghehe.. :D (*ahum*)

Ennieweejs.... ik ga jullie zien.. houdoe, de mazzel.. M(?) enzo.. en nog meer van dat ongein, ajuust!
Dj Lex
Ja hoor heb gister ff wat geregeld met vrienden en nu ben ik er ook bij. Kheb er zin an!!!!!!
Miss Proximus
Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen?
basvh
vandaag me kaartje gehaald dus ben er voor 10000000000000% bij
Chicane
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen?


Op impulz dancevalley tickets meenemen? Die dingen zijn goud waard, straks worden ze geript en kan je lekker TMF kijken hoe gezellig die gast het heeft met je ticket :D
Miss Proximus
Ik ben er wel hoor :)

t gaat om tickets voor New Yorkers

Goud waard? Vandaar dat de verkoop op www.marktplaats.nl loopt als een trein NOT :rolleyes:

TranceFool
Ik ga maandag of dinsdag ff mn kaartjes halen dus ik ben er ook zeker bij, tenzij ze plotseling zijn uitverkocht maar dat zal wel niet :p
PatMcGroin
just ordered my ticket :)
see you all there :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement