|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Members die komen: SnuggLe, Tango, Ding Chavez, Yarnie, Magrec, Chicane, Glaniskanis, RV, Donna, Tais, Mido, PartyHardy!, Jappio, Basvh, Gurian, Joost008, PatMcGroin (DLD!), SerialKillah, DjSuez, TDM, SPU, drpeer_holland, Kolkiewolkie? , TranceFool?, Franzelare?....
|
geen ? maar !
EINDELIJK!!
onwaarschijnlijk laat heb ik het toch nog rond gekregen...
| quote: | | He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk. |
hier hoeven jullie dus niet meer achteraan, want die zijn voor mij :D :D :D
zon girlie die het ook wel een keer geinig leek om mee te gaan wou wel mee :) , totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.
me is dus van de partij... :) en heeft er zin in! |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
geen ? maar !
EINDELIJK!!
onwaarschijnlijk laat heb ik het toch nog rond gekregen...
hier hoeven jullie dus niet meer achteraan, want die zijn voor mij :D :D :D
zon girlie die het ook wel een keer geinig leek om mee te gaan wou wel mee :) , totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.
me is dus van de partij... :) en heeft er zin in! |
Zozo Kolkie, ook aan de girl :D
Maareh ik ben er dus zeker weten niet, paar vrienden van me gaan wel, en zusjes ook wel, maar ja geldprobs he... :(
Ben al aan het sparen voor Mystery Land en Qlimax :p :D |
|
|
| SnuggLe |
Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!!
De meeting staat gepland voor 01:00 uur vooraan in de BlackHole tent. Ik ben er al wel eerder, en neem aan dat ik dan ook te vinden ben in de BH tent. Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt! :D) dus daar kan je me aan herkennen.
Voor de mensen die me verder nie kennen hier een pic :D

Dus dit ben ik, en waarschijnlijk heb ik DIT ook aan zaterdag...
[EDIT] Sorry wilde jullie nie laten schrikken, wist nie dattie ZO groot was :) [EDIT]
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| serialkillah |
| hmmm, ik zal proberen om te onthouden dat het om 1.00 uur is:) |
|
|
| kolkiewolkie |
forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip..
vooraan bij de dj-booth
vooraan als rechtsvooraan in de tent
vooraan als linksvooraan in de tent
vooraan als voor bij de ingang...
:conf: |
|
|
| kolkiewolkie |
| en dan nog iets, weet nou iemand die fokking time table al? kwil niet de hele nacht in de progressive tent zitten wachten op tiesto nl... maar kwil um ook nie missen |
|
|
| Optimus |
| time table krijg je als je binnen bent |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
time table krijg je als je binnen bent |
met de nadruk op ALS JE BINNEN BENT. das nog nie zekers namelijk... :(
tango had ze al verkocht :( , maar ondertussen zijn er dankzij marktplaats al een aantal meeltjes de deur uit :)
WAT een gestress zeg... |
|
|
| Optimus |
dan klim je t hekkie over:D:D:D
scheelt e weer €30:D:D:D |
|
|
| PatMcGroin |
alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place???
anyone so kind to tell me in english?? thanks! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip..
vooraan bij de dj-booth
vooraan als rechtsvooraan in de tent
vooraan als linksvooraan in de tent
vooraan als voor bij de ingang...
:conf: |
Jesus hey kolk als jij nou je pik is in een mierehoop douwt kun je ze allemaal tegelijk neuken:)
Snugface pleurt hier een deurposter formaat pict neer,zegt daarbij dat ie datzelfde waarschijnlijk ook zaterdag aanheeft en dat ie voor 1 uur ws al voor dat hek staat,hoeeeeeeeveel duidelijker wiljut dan nog hebben,op de vierkante meter van de grasmat afgeteld vanaf t midden van t hek orso?!
Velen van de TA dudes die komen hebben elkaar al s ontmoet en ,maaaaaaak je nie druk......komt allemaal goed:p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by PatMcGroin
alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place???
anyone so kind to tell me in english?? thanks! |
@ 1 in the blackhole tent Pat...innnn the front |
|
|
|
|