|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
ja kaartje is binnen en zijn ook nog gewoon te koop,
ff kijken er gaan dus bussen vanuit apeldoorn naar bussloo? hmm kheb geen zin om dat stuk te fietsen :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Gurian
Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor |
ja vorig jaar outdoor wel, maar impulz indoor in dec en feb niet, kreeg je de timetable pas toen je binnen was |
|
|
| Gurian |
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gurian
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten :( |
??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben |
woohoow!!!:D
we gaan weer uit onze naad!!:crazy: :eyespop: :eyes:
nou paultje ook ff overhalen om lid te worden van TA |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben eindelijk terug op het forum, 7 dagen niet kunnen internetten door die klote pc, er was van alles verrot:( maarja alles werkt weer. Ik ben er ook zeker bij, ga vanmiddag namelijk kaartjes kopen :D |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Snuggle
??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail! |
Waar mail je dat heen dan?? Ik heb al 2 maal een mailtje gestuurd en
ze antwoorden elke keer dus.
Misschien was je niet beleeft genoeg :D:D:D |
|
|
| PatMcGroin |
*looks at ticket*
WOOOHOOOO! my ticket arrived today :) |
|
|
| pivot |
zoo0000000ooo
k ben der ook bij
ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk... |
|
|
| Jappio |
Wowieeee nog anderhalve week!!
Ik heb dr echt zin an.. Eindelijk geen school meer enzo!! :D:D:D:D
WIEHOEIIIIIIIIIIIII |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by pivot
zoo0000000ooo
k ben der ook bij
ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk... |
Pivor, b33r :D Welkom in me nederige Clio ;) Die andere persoon die meegaat komt van RMF dat is SPU en naar alle waarschijnlijkheid gaat PatMcGroin ook mee, dus wordt flink stouwen aangezien er amper 3 personen in me wagentje passen... EN GA NU G%$T#@%$# NIET ME MOOIE WAGENTJE FLAMEN! :D |
|
|
| tango |
He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk.
Contact me maar als je geinteresseerd bent.
grtz,
TNG |
|
|
|
|