return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 5)
View this Thread in Original format
magrec
ja kaartje is binnen en zijn ook nog gewoon te koop,
ff kijken er gaan dus bussen vanuit apeldoorn naar bussloo? hmm kheb geen zin om dat stuk te fietsen :D
basvh
quote:
Originally posted by Gurian


Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor


ja vorig jaar outdoor wel, maar impulz indoor in dec en feb niet, kreeg je de timetable pas toen je binnen was
Gurian
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Gurian
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten :(



??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail!

Greetz,
SnuggLe
DjSuez
quote:
Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben


woohoow!!!:D

we gaan weer uit onze naad!!:crazy: :eyespop: :eyes:

nou paultje ook ff overhalen om lid te worden van TA
TranceFool
Ik ben eindelijk terug op het forum, 7 dagen niet kunnen internetten door die klote pc, er was van alles verrot:( maarja alles werkt weer. Ik ben er ook zeker bij, ga vanmiddag namelijk kaartjes kopen :D
Gurian
quote:
Originally posted by Snuggle

??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail!


Waar mail je dat heen dan?? Ik heb al 2 maal een mailtje gestuurd en
ze antwoorden elke keer dus.

Misschien was je niet beleeft genoeg :D:D:D
PatMcGroin
*looks at ticket*
WOOOHOOOO! my ticket arrived today :)
pivot
zoo0000000ooo

k ben der ook bij

ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk...
Jappio
Wowieeee nog anderhalve week!!

Ik heb dr echt zin an.. Eindelijk geen school meer enzo!! :D:D:D:D

WIEHOEIIIIIIIIIIIII

Chicane
quote:
Originally posted by pivot
zoo0000000ooo

k ben der ook bij

ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk...


Pivor, b33r :D Welkom in me nederige Clio ;) Die andere persoon die meegaat komt van RMF dat is SPU en naar alle waarschijnlijkheid gaat PatMcGroin ook mee, dus wordt flink stouwen aangezien er amper 3 personen in me wagentje passen... EN GA NU G%$T#@%$# NIET ME MOOIE WAGENTJE FLAMEN! :D
tango
He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk.

Contact me maar als je geinteresseerd bent.

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement