|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Kaarten zijn binnen! :D
See you at the front! :cool: |
|
|
| tango |
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!
Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!
grtz.
TNG |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| IK zit nog zwaar te twijfelen. Maar goed, ik zie ook wel... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tango
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!
Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!
grtz.
TNG |
ok morgen ff kaatjes op postkantoor ronselen :) ben altijd te laat, zou vorige week al halen maar ja niemand die nog wist of ie ging :( |
|
|
| kolkiewolkie |
waaaaaat is dat nou weer voor een gezeur :mad:
ik wacht nog op bevestiging.. tis verd()mme nog 4 weken weg... ze moeten niet zeuren...(maar ik ga zometeen wel ff een belletje maken :p )
thanx for the info :) |
|
|
| Jappio |
Ik ga morgen ff op kaartjesjacht.. Ik hoop dat ze ze nog hebben.. Heb een btje gezeik met mn atletiekcoach en heb besloten om de laatste wedstrijd dan maar te skippen.. (later atletiekcarriere :o ) maar goed.. Als ze morgen nog kaartjes hebben kan je mij ook toevoegen in de meetinglijst! (toch steeph :D )
Lator! |
|
|
| basvh |
ik weet niet of er nog een duidelijkere floorplan komt op de impulz website, heb dus maar ff kaartje die in de flyer staat ingescant.
waar spreken we nu af?
volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet |
|
|
| Dj Lex |
| 1 uur in de Blackholetent zouden we toch doen? |
|
|
| Jappio |
| Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben :D |
|
|
| magrec |
| vergeten...morgen dan maar :) |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by basvh
volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet |
Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor |
|
|
| Glaniskanis |
Ik benter ook aber klar
Nog fftjes regelen wie dr rijd :) dan is alles ready
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|