return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Kaarten zijn binnen! :D

See you at the front! :cool:
tango
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!

Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!

grtz.
TNG
!_PeTrUs_!
IK zit nog zwaar te twijfelen. Maar goed, ik zie ook wel...
magrec
quote:
Originally posted by tango
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!

Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!

grtz.
TNG


ok morgen ff kaatjes op postkantoor ronselen :) ben altijd te laat, zou vorige week al halen maar ja niemand die nog wist of ie ging :(
kolkiewolkie
waaaaaat is dat nou weer voor een gezeur :mad:

ik wacht nog op bevestiging.. tis verd()mme nog 4 weken weg... ze moeten niet zeuren...(maar ik ga zometeen wel ff een belletje maken :p )

thanx for the info :)
Jappio
Ik ga morgen ff op kaartjesjacht.. Ik hoop dat ze ze nog hebben.. Heb een btje gezeik met mn atletiekcoach en heb besloten om de laatste wedstrijd dan maar te skippen.. (later atletiekcarriere :o ) maar goed.. Als ze morgen nog kaartjes hebben kan je mij ook toevoegen in de meetinglijst! (toch steeph :D )

Lator!
basvh
ik weet niet of er nog een duidelijkere floorplan komt op de impulz website, heb dus maar ff kaartje die in de flyer staat ingescant.



waar spreken we nu af?

volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet
Dj Lex
1 uur in de Blackholetent zouden we toch doen?
Jappio
Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben :D
magrec
vergeten...morgen dan maar :)

Gurian
quote:
Originally posted by basvh

volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet


Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor
Glaniskanis
Ik benter ook aber klar
Nog fftjes regelen wie dr rijd :) dan is alles ready


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement