return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Korea & Japan
View this Thread in Original format
Cosmic Guy



Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.


Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
=====================================================================



Duitsland heeft zojuist Saudie Arabie vernederd door met maar liefst 8-0 te winnen. Dit is volgens mij de grootste overwining ooit behaald op een WK?

In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!
LowRider
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!

Dit vinnik dan net weer wat overdreven he :wtf: :D

die saudies boden ook wel eerruuuug weinig weerstand...
niet de grootste overwinning btw

(/me is jaloers op duitsland)
TimeportE
misschien ideetje om alle voetbal uitslagen gewoon in de wk pool (is het niet poule) thread te zetten, ook al doe je nie mee.. want anders word het zo onoverzichtelijk! :)
als een mod met me eens is misschien kan deze geclosed/gemerged worden ofzo :)
Cosmic Guy
Volgens mij waren die saoudi's gewend om op zand te spelen, het was werkelijk helemaal niets nee.

En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....
LowRider
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
bek houwe sl3t
dat weten we nou wellis


:mad:
:)
New Wave
Man die moffen halen eerste ronde nieteens..........maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread", hoeven we niet voor lke wedstrijd eenieuwe aan te maken.

mzll
Cosmic Guy
quote:
maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread


Ja, doe maar. Wordt anders een zooitje
Optimus
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...
!_PeTrUs_!



Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.


Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
Optimus
laat ik dan maar de 1e post doen...

CHINA WERELDKAMPIOEN!!!!

blighty
Hi all,

Come on England!!! :D:D:D

Greetings,
Blighty
TimeportE
heb net voetbal op de belg gekeken.. was wel leuk.. top3 van mooiste acties en goals :) ..
ik ben trouwens nigeria en zweden aanhanger!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement