return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Korea & Japan (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus
aangezien ik Aziaat ben en China voor kut en peren speelt,

GO JAPAN!!

GO KOREA!!!

:eyespop: :happy2: :wtf: :toothless :eek: :D
Jappio
quote:
Originally posted by Blik
brazilië word het, of Italië

ik zou het echt niet kunnen uitstaan als die stinkduitsers met dat team wereldkampioen worden.....


Dan kijk ik dus echt de finale niet meer..:rolleyes:
kolkiewolkie
EN portugal EN polen eruit

1 woord:

RaaR
AlFerox
KOREA wordt wereldkampioen!!!!!!


:D :D :D
AlFerox
.. Japan mag trouwens ook wel!


;)
Jappio
Lol.. lang leve de spleetogen! :crazy:

no offence trouwens! Onooo Ono Onooo Ono Onoooo Onooo Ono Ono !!

:clown:
Smirnoff
Senegal, Senegal, Senegal !!!!!!!!! :toothless
arrows
Mexico - VS 0 -2, de winnaar speelt tegen Duitsland.
Hopelijk wint VS van Duitsland. Ze zijn al veel te ver gekomen in dit tournooi
TimeportE
quote:
Originally posted by arrows
Mexico - VS 0 -2, de winnaar speelt tegen Duitsland.
Hopelijk wint VS van Duitsland. Ze zijn al veel te ver gekomen in dit tournooi

ja ik vin het een klote partij want ik wil dat beide deruit gaan.. straks gaat amerika ook al denken dat ze goed in voetbal zijn... :(
ach ja.. laten we hopen dat vs wint en dat die er dan de halve uitgaan! :D
arrows
Ok..brazillie door, vraag niet hoe, maar het wordt een mooie kwartfinale England - Brazillie. Engeland kan heel ver komen

Smirnoff
Japan - Turkije

wie zou d,r winnen ??

De winnar moet tegen m,n favoriet !!

Whopp@@@@ Senegal !!!
AlFerox
Zuid Koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

woohoo!!

wat een wedstrijd!!


:D :eek: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement