|
Korea & Japan (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Schwalbe_Sisters-lothar_matthäus_passion_Marco_V_Remix-Vinyl-2002-UTE
LOL :D |
|
|
| mr.marcello |
Het wordt hier een beetje stil terwijl de finale eraan komt!!
Dus wat is jullie voorspelling voor Duitsland - Brazilië?? Ik hou het op een minimale zege voor de Duitsers: 1-0. :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
4-0 maar dat had ik geloof ik al is gezegd..
(voor BRAZILIE dan hè ;))
LTR |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
4-0 maar dat had ik geloof ik al is gezegd..
(voor BRAZILIE dan hè ;)) |
Ja, oke......maar ik dacht dat je je prognose misschien nog wilde wijzigen aangezien je ook dit zei over Zuid-Korea - Duitsland:
| quote: | Originally posted by Jappio
0-0 met rust
3-0 voor korea eindstand
Moffen ook afgemaakt |
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
| wie het eerste scoort wint ook de wedstrijd. |
|
|
| John |
ik hoop nog steeds op een gelijk spel en dat na 849 strafschoppen besloten wordt zuid korea wereldkampioen te maken.
echte prognose.. 2-1 voor duitsland... ik twijfel nog wel wie ik de overwinning meer gun :X |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ja, oke......maar ik dacht dat je je prognose misschien nog wilde wijzigen aangezien je ook dit zei over Zuid-Korea - Duitsland:
|
Hehe,, ja dat was iets te optimistisch ;) Maar ik blijf erbij dat t een ruime overwinning wordt gewoon omdat Duitsland een zwak team heeft, en ik bovendien een gloeiende pesthekel heb aan Duitsland :)
Maar goed we zullen het wel zien morgen.. vandaag eerst turkije-z-korea, ik denk, en vrees dat die turken gaan winnen,, helaas, aangezien ik vanmiddag in de stad ben :(
LtR!! |
|
|
| arrows |
Ik hoop echt dat Korea wint, anders krijg ik de rest van het schooljaar te horen hoe 'goed'turkije wel niet is.
Morgen die finale, ik hoop dat het een spannende finale wordt, niet zo saaie finale zoals in '94. Ik hoop dat Brazilie gaat winnen, maar heb toch nog ergens een beetje respect voor Duitsland, zij missen hun vaste verdedigers duo (Novotny en die gast van Dortmund). Scholl en Deisler missen zij ook en toch 'gewoon'die finale halen.
Het kan niet altijd geluk zijn: 7 keer de finale halen, me is jealous:whip: :whip: :whip: |
|
|
| arrows |
| oh ja GOOOOOOOOOOO COREA:) :) :) |
|
|
| arrows |
| jezus, nr. 20 wat een prutser 0 -1 :whip: :mad: :mad: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hehe,, ja dat was iets te optimistisch ;) Maar ik blijf erbij dat t een ruime overwinning wordt gewoon omdat Duitsland een zwak team heeft, en ik bovendien een gloeiende pesthekel heb aan Duitsland :) |
Dat juistem niet!!! Individueel zijn ze zwak (behalve Kahn dan), maar juist als team zijn ze heel sterk!! Dus we zullen het zien.....
En die Turken....tja.. :whip:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
Arrows, AS Roma-fan?
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|