|
Korea & Japan (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
| Hiddink For President!!! |
|
|
| arrows |
Japan - Turkije 0 -1 jammeeerrrrrrrr
Zuid Korea - Italie 2 - 1, ik dacht echt dat de Italianen dit zouden gaan winnnen, maar niks is zeker op dit WK.
Turkije - Senegal, ik hoop dat Senegal dit gaat winnen.
Spanje - Zuid Korea, toch gok ik op Spanje.
Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by arrows
Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje. |
Het gaat allemaal heel raar dit wk !!
Ik blijf het bij Senegal houden !! |
|
|
| stefv |
en let op die koreanen worden strax nog kampioen ook,
na die overwinnig op Italie weet ik het zeeker :eyes:
maar toch moet spanje dit wk gaan winnen !! |
|
|
| arrows |
Haha Hiddink is god daar als ie de halve finales bereikt.
Die Koreanen bleven maar gaan. Italie heeft wel alles tegen, eerst een penalty (terecht) dan in laatste minuut tegentreffer, dan mist Vieri echt een hele grote kans. In de verlenging wordt Totti eruitgestuurd en tenslotte wordt die goal afgekeurd van Italie.
Dis eigenlijk wel terecht, Italie heeft nog geen een goede wedstrijd gespeeld. |
|
|
| tijs08 |
zo wat een fantastische wedstrijd zeg!!! En wat een spanning!! Eindelijk weer een beetje HET gevoel achter een wedstrijd!!
Ben nu echt helemaal voor Zuid-Korea!! laat ze maar eens zien wat voetballen is!! Want al zou het Zuid-Korea van vandaag tegenover het Brazilie van gister hebben gestaan, hadden ze ook gewonnnen!!
Word een leuke 1/4 final dalijk: Spanje - Zuid-Korea... Ik ben dan duidelijk voor Korea... maar heb mijn geld op Spanje staan.... maakt me dus eigenlijk weinig uit!! ...... ag toch liever Korea.. dan maar geen geld :D
Korea.. heeft echt een hele goeie mentaliteit.. als je ook kijkt naar hun doorzettingsvermogen.... na 110 minuten voetballen, nog over het veld heen en weer rennen.. :D
en niet om kaarten vragen (waar ik echt een schijt hekel aan heb) en gewoon doorgaan als ze over de 16 heen rennen.. en niet er over struikelen! ;) :wtf: |
|
|
| New Wave |
wat de neuk...ik was stage zitten ;)
was geen reet te doen....damn juichen hier op me stage....WHOOOHHHHOOOOOOOOOO Korea mag van mij nu echt die cup al hebben.....mijn zege hebben ze!! |
|
|
| moogwai |
| Echt vet van Korea... ik had nooit verwacht dat die Italianen nog zouden verliezen.. met penaltys zouden de Koreanen hard onderuit gaan maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn :p ) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by moogwai
maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn :p ) |
Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis. |
| quote: | | Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci |
|
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci
|
LoL! Hehe, had ie maar niet moeten scoren ;):D |
|
|
| mafiasven |
| Korea ruled gewoon |
|
|
|
|