return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Korea & Japan (pg. 7)
View this Thread in Original format
hamburgerboefje
Hiddink For President!!!
arrows
Japan - Turkije 0 -1 jammeeerrrrrrrr
Zuid Korea - Italie 2 - 1, ik dacht echt dat de Italianen dit zouden gaan winnnen, maar niks is zeker op dit WK.

Turkije - Senegal, ik hoop dat Senegal dit gaat winnen.
Spanje - Zuid Korea, toch gok ik op Spanje.

Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje.
Smirnoff
quote:
Originally posted by arrows
Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje.


Het gaat allemaal heel raar dit wk !!

Ik blijf het bij Senegal houden !!
stefv
en let op die koreanen worden strax nog kampioen ook,
na die overwinnig op Italie weet ik het zeeker :eyes:

maar toch moet spanje dit wk gaan winnen !!
arrows
Haha Hiddink is god daar als ie de halve finales bereikt.
Die Koreanen bleven maar gaan. Italie heeft wel alles tegen, eerst een penalty (terecht) dan in laatste minuut tegentreffer, dan mist Vieri echt een hele grote kans. In de verlenging wordt Totti eruitgestuurd en tenslotte wordt die goal afgekeurd van Italie.
Dis eigenlijk wel terecht, Italie heeft nog geen een goede wedstrijd gespeeld.
tijs08
zo wat een fantastische wedstrijd zeg!!! En wat een spanning!! Eindelijk weer een beetje HET gevoel achter een wedstrijd!!

Ben nu echt helemaal voor Zuid-Korea!! laat ze maar eens zien wat voetballen is!! Want al zou het Zuid-Korea van vandaag tegenover het Brazilie van gister hebben gestaan, hadden ze ook gewonnnen!!

Word een leuke 1/4 final dalijk: Spanje - Zuid-Korea... Ik ben dan duidelijk voor Korea... maar heb mijn geld op Spanje staan.... maakt me dus eigenlijk weinig uit!! ...... ag toch liever Korea.. dan maar geen geld :D

Korea.. heeft echt een hele goeie mentaliteit.. als je ook kijkt naar hun doorzettingsvermogen.... na 110 minuten voetballen, nog over het veld heen en weer rennen.. :D

en niet om kaarten vragen (waar ik echt een schijt hekel aan heb) en gewoon doorgaan als ze over de 16 heen rennen.. en niet er over struikelen! ;) :wtf:
New Wave
wat de neuk...ik was stage zitten ;)
was geen reet te doen....damn juichen hier op me stage....WHOOOHHHHOOOOOOOOOO Korea mag van mij nu echt die cup al hebben.....mijn zege hebben ze!!
moogwai
Echt vet van Korea... ik had nooit verwacht dat die Italianen nog zouden verliezen.. met penaltys zouden de Koreanen hard onderuit gaan maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn :p )
drpeer_holland
quote:
Originally posted by moogwai
maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn :p )


Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by drpeer_holland


Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis.


quote:
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci

Jappio
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci


LoL! Hehe, had ie maar niet moeten scoren ;):D
mafiasven
Korea ruled gewoon
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement