|
Korea & Japan (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| stefv |
| lelijke lelijke duitsers :whip: :whip: :whip: |
|
|
| arrows |
Tja het blijven Duitsers he.
Duitsland word wereldkampioen, met heel degelijk voetbal en geluk.
Ballack doet alleen niet mee in de finale |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
hmmm 0-1 :( |
YEAH!!!! :D :D
DEUTSCHLAND WELTMEISTER!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
tis toch ongeloofelijk: Duitsland en Brazillie sturen beide hun 'slechtste'team ooit naar WK maar staan strax wel in de finale.
Ik ben gvd jaloers man |
|
|
| arrows |
| Ik ben nu toch maar voor Duitsland. Brazillie gun ik het in ieder geval niet, klote Rivaldo:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| moogwai |
| Schwalbe Sisters op 1 :D:D:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by arrows
tis toch ongeloofelijk: Duitsland en Brazillie sturen beide hun 'slechtste'team ooit naar WK maar staan strax wel in de finale.
|
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor!! Tegenwoordig is het enthousiasme weg bij de toplanden en alleen maar gericht op het resultaat. En aan de Duitsers (en strax ook de Brazilianen) te zien doen ze er nog goed aan ook!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by moogwai
Schwalbe Sisters op 1 :D:D:D |
LOL!! Trouwens het nieuwe kapsel van Ronaldo gezien?? :haha:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
| jah, het ziet er echt niet uit:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Jappio |
| Wiehooeiiii wat een stilte wat een rust hier in de straat :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Wiehooeiiii wat een stilte wat een rust hier in de straat :) |
Hier gelukkig ook!! :D
Werd laatst helemaal gek van al die lui met die vlaggen en shirtjes....
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|