return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Korea & Japan (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
wow dit wk wordt steeds gaver
nu weer de ieren die in de 92e minuut langszij komen
Jappio
Later Frankrijk
Cosmic Guy
quote:
Later Frankrijk


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.
tijs08
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.


das waar, maar moet je eerlijk zeggen dat ze niet echt een beste indruk maken.. Denemarken is ook een degelijk TEAM.

Hoop wel dat Frankrijk er uit word geknikkerd, nou nog de portugezen :D
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


das waar, maar moet je eerlijk zeggen dat ze niet echt een beste indruk maken.. Denemarken is ook een degelijk TEAM.

Hoop wel dat Frankrijk er uit word geknikkerd, nou nog de portugezen :D


vergeet duitsland niet! :p

en frankrijk met 2-0 winnen van Denemarken, dat moet ik nog maar zien eej.. JON DAHL TOMASSON!! :D :D :D

Maar goed
:tongue3
TimeportE
engeland - argentinie (1-0)
vond het wel een redelijke wedstrijd en eigenlijk alleen het laatste deel van de 2de helft.. die was spannend! :)
jammer btw dat nigeria der uit is.. :(
John
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD:)

/me is voor engeland nu nederland er nie bij is.. zuid korea en japan zijn ook relax en moge ook ver komen van mij:)

landen die er de eerste ronde uitmogen:
turkije (al dat getoeter op straat als ze 1-0 voorkomen pfff, laat staan als ze winnen)
italie (2 jaar gelee he:@)
duitsland
belgie
en portugal

de reden waarom minder goede voetbal landen winnen van de betere is volgens mij omdat ze geen druk kennen.. iedereen denkt dat ze verliezen, ze willen dan ook nog es bewijzen dat dat helemaal niet zo hoofd te zijn.. en sja, net zoals ahp2002 zei, die landen gooien voor volk en vaderland heel hun hebben en houwen erin:D dat zie ik die overbetaalde nederlandselftal spelers nooit doen:S
Smirnoff
ik blijf erbij : Senegal rules !!! :D
Jappio
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.


1-0 voor Denemarken :rolleyes: maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio


1-0 voor Denemarken :rolleyes: maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog :D

ja maar volgend wk moe nie weer aan de andere kant van de wereld zijn want ik ga dan nie weer 1 keer om half 9 opstaan.. en de wedstrijd valt nog tegen ook! :(
ik wil gewoon voetbal kijken om half 9 met bier en zak chips! :D (mmm opnemen :eek::eyespop::D)

stanymi
France out !
France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too...
WTB
quote:
Originally posted by stanymi
France out !
France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too...


It sucks they are out but they didn't deserve to go to the next round because they didn't score a single goal this tournament! But you will probably feel just as bad right now as we felt after the match against Ireland when we didn't qualify for the World Championships.

WTB.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement