|
Korea & Japan (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
DEUTSCHLAND WELTMEISTER!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen... |
En dat niet alleen......ze worden wereldkampioen!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| New Wave |
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!
:p likje voor iedereen |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!
:p likje voor iedereen |
Sommige zullen het ook nooit snappen Tim ;). Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
CHINA WERELDKAMPIOEN!!!! |
FORZA ITALIA!
Alleen al omdat ze op het EK onterecht de finale verloren (na natuurlijk onterecht in de finale te zijn gekomen, maar je moet toch een favoriet hebben eej :p) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sommige zullen het ook nooit snappen Tim ;). Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen. |
Mwah, iedereen kijkt niet verder dan zijn neus lang is.
Maar het begint te komen, der moet gewoon eens flink geschreeuwt worden :p
Morgen brazilie, dat wordt hopelijk weer dik veel samba samba!! |
|
|
| Smirnoff |
| huh ??żż doet Nederlandniet mee ??:D :happy2: :D :happy2: :D :happy2: :D :crazy: |
|
|
| Tall21 |
Hoop dat Zuid-Korea gaat stunten.....
GUUS FOR PRESIDENT!!! |
|
|
| TimeportE |
brazilie gewonnen wat ook wel enigsinds terecht was.. maar best wel geinige wedstrijd om naar te kijken.. aantal mooie acties w000tttt.. die spits van turkije deed wat moois en ronaldo liet af en toe weer wat heftigs zien.. en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal..
maar de grote vraag, was het een penalty.. :)
ps. mooie comedie van rivaldo! :D:D word geraakt op je been grijp je naar je hoofd! |
|
|
| Blik |
ja die spits (ben ff naam vergeten (niet hakan sukur)) maakte een vet mooie actie, dikke straatvoetbal actie.
was trouwens geen penalty, de overtreding werd al 5 meter buiten het strafschopgebied begaan, beetje jammer, vond de scheids zoiezo beetje knullig fluiten. En die bal in de laatste minuut was gewoon stom van hakan unsal, moet die die bal maar niet richting rivaldo poeieren. Ik zou dan ook zo gaan liggen.... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal.. |
Idd ja, maar d'r is uit geen ene dribbel iets goeds gekomen :D Het blijft natuurlijk wel heeerlijk om naar te kijken, beetje turkjes poorten enz :) |
|
|
| Tall21 |
| Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht??? |
|
|
|
|