|
Korea & Japan (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| stefv |
hmm spanje eruit :(
wel chill voor hiddink, laat ik dan toch maar voor zuid korea worre.. :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by arrows
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea |
En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus :D
Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. :clown: Zal wel wat worden als de finale Duitsland - Turkije wordt... :eyespop: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by arrows
Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea |
ja idd.. die penalties van korea waren echt wel overtuigend!! en nu maar hopen dat ze ook die duitsers der uitgooien, ttt wat een anitvoetbal was dat gister!!
vin het trouwens wel erg jammer dat senegal der uit is! :( dioef was mijn held! |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by moogwai
het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. :clown: |
dordrecht ook hoor:S ik word er schijtziek van.. al die otos met vlaggen en toeteren en op straat rijden in stnadbeelden klimmen, het scheffersplein bezetten... ga lekker in istanbul feeste ofzo
wel vet dat korea in d ehalve finale zit hoor:) scoren tegen korea is wel moeilijk op dit wk.. meestal worde die doelpunte nml afgekeurd:p
jammer dat engeland eruit is:S |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by moogwai
Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. :clown: |
damn hier in groningen ook al met de 1/8ste finales, zat ik net ff rielekst mijn nieuwe platen te luisteren, komt er zo'n dikke groep turken door het dolle heen door de straat gerend.
maareh iig wel vet dat Zuid Korea door is, had er wel een beetje op gerekend sinds die overwinning op Italië. Maarja Spanje blijft natuurlijk wel een supergoede ploeg, ik hoop op een finale Brazilië - Zuid Korea!:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by moogwai
En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus :D |
Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazilië worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazilië worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!! :D
Met vriendelijke groet. |
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by arrows
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is. |
Als je inderdaad alleen al naar die Kahn kijkt.....echt niet normaal wat een voetbalbeest!!! Dat zijn de personen waar een kampioenselftal op kan leunen!!!
Met vriendelijke groet |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arrows
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is. |
en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen :rolleyes:
w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..
we shall see ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jappio
w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..
|
dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix.. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen :rolleyes:
|
Dat valt wel mee hoor! Kijk maar eens naar Brazilië, die hebben alleen Engeland maar gehad als zware opponent.....
Maar inderdaad: we shall see!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix.. |
Hij is misschien niet zo nadrukkelijk aanwezig op het veld, maar hij kan het wel degelijk hoor!!!
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste groepswedstrijd van Duitsland tegen Kameroen en hoe hij dan 3 man van Kameroen in de luren legt........echt schitterend!! En hij legt ze niet alleen in de luren, maar passt de bal ook nog eens goed naar Bode die de 1-0 maakt!
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|