|
Korea & Japan
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |

Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.
Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
=====================================================================
Duitsland heeft zojuist Saudie Arabie vernederd door met maar liefst 8-0 te winnen. Dit is volgens mij de grootste overwining ooit behaald op een WK?
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd! |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd! |
Dit vinnik dan net weer wat overdreven he :wtf: :D
die saudies boden ook wel eerruuuug weinig weerstand...
niet de grootste overwinning btw
(/me is jaloers op duitsland) |
|
|
| TimeportE |
misschien ideetje om alle voetbal uitslagen gewoon in de wk pool (is het niet poule) thread te zetten, ook al doe je nie mee.. want anders word het zo onoverzichtelijk! :)
als een mod met me eens is misschien kan deze geclosed/gemerged worden ofzo :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Volgens mij waren die saoudi's gewend om op zand te spelen, het was werkelijk helemaal niets nee.
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is.... |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is.... |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
bek houwe sl3t
dat weten we nou wellis
:mad:
:) |
|
|
| New Wave |
Man die moffen halen eerste ronde nieteens..........maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread", hoeven we niet voor lke wedstrijd eenieuwe aan te maken.
mzll |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread |
Ja, doe maar. Wordt anders een zooitje |
|
|
| Optimus |
| ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen... |
|
|
| Optimus |
laat ik dan maar de 1e post doen...
CHINA WERELDKAMPIOEN!!!! |
|
|
| blighty |
Hi all,
Come on England!!! :D:D:D
Greetings,
Blighty |
|
|
| TimeportE |
heb net voetbal op de belg gekeken.. was wel leuk.. top3 van mooiste acties en goals :) ..
ik ben trouwens nigeria en zweden aanhanger!! :D |
|
|
|
|