|
Korea & Japan (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
En morge de TOPWEDSTRIJD
Engeland - Brazilië!!!!!!!
Wel dak al zo vroeg me bed uit moet op me vrije daggie:whip:
Engeland Wereldkampioenuhh:D |
|
|
| Gurian |
En Engeland heeft verloren :(
wat een zonde zeg. van mij hadden die brazilianen eruit mogen vliegen
Wat een watje die rivaldo elke keer gaan liggen janken op het veld.
En wat een blunder van Seaman zeg. |
|
|
| arrows |
Ik hoop dat de halve finale Brazilie - Senegal wordt.
Die Rivaldo is zo'n aansteller eerst tegen Turkije en nu weer tegen Engeland
Hopelijk kan Vs vanmiddag voor stunt zorgen tegen Duitsland.
Ik denk toch dat Spanje wereldkampioen wordt |
|
|
| TimeportE |
KUTTTTTTTT gemist!! :mad::mad::mad:
damn nu maar de samenvatting vanavond kijken! |
|
|
| stefv |
hahh duitsland - vs nou bezig
dat die duitsers er maar gauw uitvliegen |
|
|
| stefv |
| lelijke duitsers :whip: :whip: |
|
|
| Smirnoff |
Vandaag lekker senegal.....
eens effe kijkuh wat ze gaan doen !! |
|
|
| DJ_Siesta |
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING
sjees, echt ed up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.
ik was nog wel voor spanje :(
maar wel mooi voor hiddink, zijn we tog nog een beetje in de halve finale, ole ole
greetz |
|
|
| Bellie |
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Korea wereldkampioen ole oleeeee!!!!! :D
Echt geweldig dit.Was dus echt wel voor Korea. Leuke is ook nu dat het stadion het Guus Hiddink Stadion gaat heten.
Ennuh, die bal van spanje was idd niet achter,maar als je goed kijkt reageerde die keeper niet meer nadat het fluitje klonk dus je weet niet zeker of die bal erin zou gaan of niet.
Iig. Korea KAMPIOEN!!!hahaha
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING
sjees, echt ed up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.
zou me niet verbazen daar ind at landje
ik was nog wel voor spanje :(
greetz |
Foutje...Bedankt! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Foutje...Bedankt! |
tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren, |
|
|
| arrows |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren, |
Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea |
|
|
|
|