return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Korea & Japan (pg. 8)
View this Thread in Original format
Joost008
En morge de TOPWEDSTRIJD

Engeland - Brazilië!!!!!!!
Wel dak al zo vroeg me bed uit moet op me vrije daggie:whip:

Engeland Wereldkampioenuhh:D
Gurian
En Engeland heeft verloren :(
wat een zonde zeg. van mij hadden die brazilianen eruit mogen vliegen
Wat een watje die rivaldo elke keer gaan liggen janken op het veld.

En wat een blunder van Seaman zeg.
arrows
Ik hoop dat de halve finale Brazilie - Senegal wordt.
Die Rivaldo is zo'n aansteller eerst tegen Turkije en nu weer tegen Engeland
Hopelijk kan Vs vanmiddag voor stunt zorgen tegen Duitsland.

Ik denk toch dat Spanje wereldkampioen wordt
TimeportE
KUTTTTTTTT gemist!! :mad::mad::mad:
damn nu maar de samenvatting vanavond kijken!
stefv
hahh duitsland - vs nou bezig
dat die duitsers er maar gauw uitvliegen
stefv
lelijke duitsers :whip: :whip:
Smirnoff
Vandaag lekker senegal.....
eens effe kijkuh wat ze gaan doen !!
DJ_Siesta
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING


sjees, echt ed up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.
ik was nog wel voor spanje :(

maar wel mooi voor hiddink, zijn we tog nog een beetje in de halve finale, ole ole


greetz
Bellie
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Korea wereldkampioen ole oleeeee!!!!! :D
Echt geweldig dit.Was dus echt wel voor Korea. Leuke is ook nu dat het stadion het Guus Hiddink Stadion gaat heten.

Ennuh, die bal van spanje was idd niet achter,maar als je goed kijkt reageerde die keeper niet meer nadat het fluitje klonk dus je weet niet zeker of die bal erin zou gaan of niet.
Iig. Korea KAMPIOEN!!!hahaha

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING


sjees, echt ed up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.

zou me niet verbazen daar ind at landje


ik was nog wel voor spanje :(



greetz


Foutje...Bedankt!

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Foutje...Bedankt!


tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren,
arrows
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren,


Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.

Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement