|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
זהו הגעתי הביתה אחרי מקלחת וארוחות בוקר בבית הפנקייק.
WOW
אחד ההופעות הטובות של ארמין בשנים האחרונות הייתה היום
4 וחצי שעות
מדהימות שאי אפשר לתאר.
שעתיים הראשונות הוא ניגן חומר חדשנדש. ולאכן מכן הוא חזר לשורשים ובשעתיים וחצי הוא ניגן את המוזיקה שרק ארמין יודע לנגן
לדעתי השיא היה עם הטראק "סילברטופ"
זהו התקלחתי והלכתי לישון
תמונות בהמשך |
|
|
| ibizaaddict |
הייתה מסיבה חזקה ביותר,האווירה הייתה בשמיים
לא היה צפוף כמו בפעם שעברה
לדעתי ארמין נתן סט מצויין,כמעט 5 שעות
רגעי השיא בשבילי היו כשהוא ניגן את:
dj eco and martin roth - tonight is forever
וגם כמובן הטראק שתמיד טענתי שהוא הכי טוב אי פעם
FOR AN ANGEL
אני אעלה בקרוב תמונות וסירטונים
אילן
היה טוב אה? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by ibizaaddict
וגם כמובן הטראק שתמיד טענתי שהוא הכי טוב אי פעם
FOR AN ANGEL
|
אפשר לשלוח את זה כבר כחוק לבלייזר:
בכל פעם שפרי קורסטן/ארמין/טיאסטו יבואו לארץ הם ינגנו את הטראק הארור הזה:stongue: |
|
|
| sh33p |
השיא מבחינתי היה
lsg - netherworld
מסיבה לא רעה בכלל
רק למה לעזאזל שחכתי את האטמי אוזניים!?!? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מדהים מדהים מדהים.
אני עדיין באופוריה
מסיבה מטורפת. שווה את כל הסבל באומן
אני עדיין מזמזם לי פווו פפופו פופו פו פופו פ ופופו פו |
|
|
| sabi10 |
היה פשוט
Simply AMAZING
הפעם האחרונה שהייתי במסיבה כזאת הייתה לפני 3 שנים עם ארמין באומן, והפעם היה הרבה יותר טוב ומדהים.
זה לא רק המוזיקה, זה הבן אדם הזה, כל הזמן מחייך, איך שהוא מלהיב את הקהל ואיך שהוא מתחבר לאנשים.
מוזיקה יכול כל אחד לנגן אבל אישיות כזאת יש רק לו.
לא פלא שהוא מקום 1 בעולם. |
|
|
| sh33p |
אילן תזרים כבר את ה
TL |
|
|
| YoavK |
היה מדהים, כרגיל עם ארמין. חבל להכביר במילים.
אני רק אציין שרשמתי לארמין בפלאפון שלי לנגן את:
Ferry Corsten - Made of Love
הוא כמובן חייך והביע נכונות - הוא ניגן אותו שעה בערך אחרי שביקשתי.
אני מניח שהוא התכוון לנגן אותו בלי קשר למעריץ מתלהב כמוני :) |
|
|
| YWalter |
אילן ממתינים ל
tracklist
שלך
יש לי כמה ששאלת אותי אבל תפרסם ואני אוסיף |
|
|
| Trancemania |
האם אנשי האומן למדו לקח מהפעמים הקודמות?
לא הלכתי הפעם מפני שחששתי שיהיה צפוף עד סכנת נפשות כמו בהופעה הקודמת של ארמין.
לא רציתי לאכול אותה פעמיים
:eek:
מישהו מפרסם TrackList ? |
|
|
| Segev |
אחרי כמעט שנה שלא הייתי במסיה טובה אני חייב להגיד שהיה שווה לחכות!!
כמו כולם פה אני יזחק ויגיד היה אדיר!!
תפסתי את ארמין גם בחוץ והצטלמתי איתו לראשונה היה שווה אתה זה..
ועוד 500 מגה של סירטונים שעשיתי השומר ליד העמדה כבר רצה להרוג אותי |
|
|
| vit048 |
היייי
היה פשוט פנטסטייי
הטראקים שעשו לי את זה
lsg - netherworld
שמעתי אותו בעבר אבל לא חשבתי שהוא כל כך חזק במסיבה
Martin_Roth_and_Alex_Bartlett_-_Off_The_World__First_State_Reshuffle
sam_sharp-roundabout__sander_van_doorn_main_mix
וכמובן
dash_berlin_with_cerf,_mitiska_&_jaren_-_man_on_the_run_(dash_berlin_4am_mix)
היה עוד טראק בהתחלה שהוא חידוש של טראק ישן ממש חזק
לא זוכר את שמו |
|
|
|
|