return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel (pg. 10)
View this Thread in Original format
black mammmba
זהו הגעתי הביתה אחרי מקלחת וארוחות בוקר בבית הפנקייק.

WOW
אחד ההופעות הטובות של ארמין בשנים האחרונות הייתה היום
4 וחצי שעות
מדהימות שאי אפשר לתאר.
שעתיים הראשונות הוא ניגן חומר חדשנדש. ולאכן מכן הוא חזר לשורשים ובשעתיים וחצי הוא ניגן את המוזיקה שרק ארמין יודע לנגן

לדעתי השיא היה עם הטראק "סילברטופ"

זהו התקלחתי והלכתי לישון
תמונות בהמשך
ibizaaddict
הייתה מסיבה חזקה ביותר,האווירה הייתה בשמיים
לא היה צפוף כמו בפעם שעברה
לדעתי ארמין נתן סט מצויין,כמעט 5 שעות

רגעי השיא בשבילי היו כשהוא ניגן את:

dj eco and martin roth - tonight is forever

וגם כמובן הטראק שתמיד טענתי שהוא הכי טוב אי פעם

FOR AN ANGEL

אני אעלה בקרוב תמונות וסירטונים

אילן
היה טוב אה?
Viber
quote:
Originally posted by ibizaaddict

וגם כמובן הטראק שתמיד טענתי שהוא הכי טוב אי פעם

FOR AN ANGEL



אפשר לשלוח את זה כבר כחוק לבלייזר:
בכל פעם שפרי קורסטן/ארמין/טיאסטו יבואו לארץ הם ינגנו את הטראק הארור הזה:stongue:
sh33p
השיא מבחינתי היה
lsg - netherworld

מסיבה לא רעה בכלל
רק למה לעזאזל שחכתי את האטמי אוזניים!?!?
Dj Alex (ISR)
מדהים מדהים מדהים.
אני עדיין באופוריה
מסיבה מטורפת. שווה את כל הסבל באומן
אני עדיין מזמזם לי פווו פפופו פופו פו פופו פ ופופו פו
sabi10
היה פשוט

Simply AMAZING

הפעם האחרונה שהייתי במסיבה כזאת הייתה לפני 3 שנים עם ארמין באומן, והפעם היה הרבה יותר טוב ומדהים.

זה לא רק המוזיקה, זה הבן אדם הזה, כל הזמן מחייך, איך שהוא מלהיב את הקהל ואיך שהוא מתחבר לאנשים.

מוזיקה יכול כל אחד לנגן אבל אישיות כזאת יש רק לו.


לא פלא שהוא מקום 1 בעולם.
sh33p
אילן תזרים כבר את ה
TL
YoavK
היה מדהים, כרגיל עם ארמין. חבל להכביר במילים.
אני רק אציין שרשמתי לארמין בפלאפון שלי לנגן את:
Ferry Corsten - Made of Love
הוא כמובן חייך והביע נכונות - הוא ניגן אותו שעה בערך אחרי שביקשתי.
אני מניח שהוא התכוון לנגן אותו בלי קשר למעריץ מתלהב כמוני :)
YWalter
אילן ממתינים ל
tracklist
שלך
יש לי כמה ששאלת אותי אבל תפרסם ואני אוסיף
Trancemania
האם אנשי האומן למדו לקח מהפעמים הקודמות?

לא הלכתי הפעם מפני שחששתי שיהיה צפוף עד סכנת נפשות כמו בהופעה הקודמת של ארמין.

לא רציתי לאכול אותה פעמיים

:eek:


מישהו מפרסם TrackList ?

Segev
אחרי כמעט שנה שלא הייתי במסיה טובה אני חייב להגיד שהיה שווה לחכות!!
כמו כולם פה אני יזחק ויגיד היה אדיר!!
תפסתי את ארמין גם בחוץ והצטלמתי איתו לראשונה היה שווה אתה זה..
ועוד 500 מגה של סירטונים שעשיתי השומר ליד העמדה כבר רצה להרוג אותי
vit048
היייי
היה פשוט פנטסטייי

הטראקים שעשו לי את זה

lsg - netherworld
שמעתי אותו בעבר אבל לא חשבתי שהוא כל כך חזק במסיבה

Martin_Roth_and_Alex_Bartlett_-_Off_The_World__First_State_Reshuffle

sam_sharp-roundabout__sander_van_doorn_main_mix

וכמובן
dash_berlin_with_cerf,_mitiska_&_jaren_-_man_on_the_run_(dash_berlin_4am_mix)

היה עוד טראק בהתחלה שהוא חידוש של טראק ישן ממש חזק
לא זוכר את שמו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement