return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel (pg. 9)
View this Thread in Original format
vit048
היייי
יש פה חיפאים שבאים מחר?
sh33p
אילן מתי אתה בא מחר?
Glenn-Holmes
טוב אנשים...עוד 24 שעות אנחנו באומן ארמין על העמדה והאווירה בשיאה

כל משמגיע מחר - נא להתפקד

יותר מזה תהיו מחר מתחת לעמדה בשעה 2:30 - נעשה מפגש הכרות רציני בשביל אלה שעדיין לא מכירים פה


אני מגיע מחר ישר מהעבודה אז זה תלוי בשעת הסיום - כרגע עושה רושם אני אהיה באומן ב1:30
markfeldman
נראה לי אני מגיע ממש מוקדם - 12:30 ככה..
sabi10
12.5 שעות לארמין

נראה לי גם ככה באיזור 12 אני אגיע

חפשו אותי שם עם חולצה שחורה ועיטורים בחום וג'ינס

מחכה להכיר את כולם אחרי כל השנים העברו :rolleyes: :D
Segev
גם אני מגיע..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים?
GYPSYGY
quote:
Originally posted by Segev
גם אני מגיע מחר..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים?

זה לא מחר זה היום!!!!!!!!!!!!1
ולא לא יעשו לך בעיה אף אחד לא מסתכל על זה
sabi10
quote:
Originally posted by Segev
גם אני מגיע מחר..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים?


מחר בטוח יתנו לך להכנס...לא יודע למה אבל יתנו.

אני מציע שתנסה היום!!!
black mammmba
מגיע כמו שעון שווצרי ב חצות וחצי.

אתמול רכשתי את הכרטיסים.
רק מחכה כבר לארמין :)בא עם החברה ":)


חבר'ה לא לשכוח להצטייד ב:
אטמי אזניים.
נעלי ספורט
לבוש קל
ובטישו

כמו לצאת לטיול שנתי
ibizaaddict
גם אני מגיע

מחכה כבר לערב

nirossba
אני +2
שמחה גדולה הלילה
sabi10
לא יודע מה איתכם, אני יצאתי כמה דקות אחרי שנגמר

Who Will Find Me

והיה פשוט מצויין

עכשיו תסלחו לי, אני הולך להתרסק על המיטה...

רות סוף.......... :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement