|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
היייי
יש פה חיפאים שבאים מחר? |
|
|
| sh33p |
| אילן מתי אתה בא מחר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אנשים...עוד 24 שעות אנחנו באומן ארמין על העמדה והאווירה בשיאה
כל משמגיע מחר - נא להתפקד
יותר מזה תהיו מחר מתחת לעמדה בשעה 2:30 - נעשה מפגש הכרות רציני בשביל אלה שעדיין לא מכירים פה
אני מגיע מחר ישר מהעבודה אז זה תלוי בשעת הסיום - כרגע עושה רושם אני אהיה באומן ב1:30 |
|
|
| markfeldman |
| נראה לי אני מגיע ממש מוקדם - 12:30 ככה.. |
|
|
| sabi10 |
12.5 שעות לארמין
נראה לי גם ככה באיזור 12 אני אגיע
חפשו אותי שם עם חולצה שחורה ועיטורים בחום וג'ינס
מחכה להכיר את כולם אחרי כל השנים העברו :rolleyes: :D |
|
|
| Segev |
גם אני מגיע..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים? |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Segev
גם אני מגיע מחר..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים? |
זה לא מחר זה היום!!!!!!!!!!!!1
ולא לא יעשו לך בעיה אף אחד לא מסתכל על זה |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Segev
גם אני מגיע מחר..
כל העניין הזה שרושמים תעודת זהות וכל זה על הכרטיס זה לא יעשה לי בעיות כי אני לא מגיל המתאים? |
מחר בטוח יתנו לך להכנס...לא יודע למה אבל יתנו.
אני מציע שתנסה היום!!! |
|
|
| black mammmba |
מגיע כמו שעון שווצרי ב חצות וחצי.
אתמול רכשתי את הכרטיסים.
רק מחכה כבר לארמין :)בא עם החברה ":)
חבר'ה לא לשכוח להצטייד ב:
אטמי אזניים.
נעלי ספורט
לבוש קל
ובטישו
כמו לצאת לטיול שנתי |
|
|
| ibizaaddict |
גם אני מגיע
מחכה כבר לערב |
|
|
| nirossba |
אני +2
שמחה גדולה הלילה |
|
|
| sabi10 |
לא יודע מה איתכם, אני יצאתי כמה דקות אחרי שנגמר
Who Will Find Me
והיה פשוט מצויין
עכשיו תסלחו לי, אני הולך להתרסק על המיטה...
רות סוף.......... :eyespop: |
|
|
|
|