return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel (pg. 4)
View this Thread in Original format
ronsh
טראנס ישראל לקח על עצמו למכור כרטיסים למסיבה:

דרום/מרכז : תומר - 0504844292
צפון ( חיפה, קריות, נהריה, עכו, כרמיאל, צפת, יקנעם ואילך) - רון - 0543352991

גם הפעם הוגבלו הכרטיסים...ולכן המועדון החליט להעלות מחיר...על מנת לאזן את הרווחים

אני לא נכנס להם לכיס
אבל אני חושב שמסיבה כמו בפול שווה עוד 20-30 שקל

ובמסיבה הקודמת של ארמין.....אנשים פה חזרו עם חיוך שלא נמחק חודש רצוף!
Silky21
אנשים יקרים

אם תצטרכו כרטיסים באיזורי החיוג הבאים אני מבטיח לספקם
עם חיוך רחב וקבלת פנים חמה

רמלה / לוד

ראשון לציון

תל אביב

והסביבה

052-3524181 - ראובן

:) נתראה על הרחבה
Segev
גיל הכניסה הוא כרגיל
24+
?
Spitz
יש הגבלת גיל :?
21.5 יהווה בעיה?
MINTZ
בועז - אני לא ממש סגור על מי אתה - אבל אני אשמח לדבר איתך במסיבה שתהיה אם אתה מגיע...

תשמע - החוש המוסיקלי שלי מבחינת תווים שואף לאפס - קשה לי להאמין אי פעם שאני יכול ליצור טראק משלי - אז מזה ירדנו

לגבי לנגן מול קהל - נשמע לי הזוי לחלוטין - אין לי לוק של די ג'יי - ואני בטוח שלא ישלמו לי על זה גם :] חחח

הכי רחוק שהגעתי מבחינת תקלוט זהלארגן מסיבה לחברים קרובים ו\או לנגן דיסקים שהכנתי בעצמי בביתי...

בכל אופן לגבי המסיבה - למארגנים: מציע לכם להיזהר עם הקטע של הצפיפות אנשים זה עניין מסוכן ואף אחד לא רוצה שיקרה מה שקרה בטיאסטו - למרות שלא הייתי אז למזלי...

לגבי המחיר - זה ככה תמיד מבחינת המחיר - אני גם לא עובד בימים אלו כרגע וזה קצת יקר לי ההוצאה הזאתי - אבל נקווה אולי יעשו את זה ב 130 :-)

האמת לגבי מרקוס אני בקושי עוקב אחריו - נראה לי שמסיבה אחת מספיקה לי :]
Boaz
quote:
Originally posted by MINTZ
בועז - אני לא ממש סגור על מי אתה - אבל אני אשמח לדבר איתך במסיבה שתהיה אם אתה מגיע...

תשמע - החוש המוסיקלי שלי מבחינת תווים שואף לאפס - קשה לי להאמין אי פעם שאני יכול ליצור טראק משלי - אז מזה ירדנו

לגבי לנגן מול קהל - נשמע לי הזוי לחלוטין - אין לי לוק של די ג'יי - ואני בטוח שלא ישלמו לי על זה גם :] חחח

הכי רחוק שהגעתי מבחינת תקלוט זהלארגן מסיבה לחברים קרובים ו\או לנגן דיסקים שהכנתי בעצמי בביתי...

בכל אופן לגבי המסיבה - למארגנים: מציע לכם להיזהר עם הקטע של הצפיפות אנשים זה עניין מסוכן ואף אחד לא רוצה שיקרה מה שקרה בטיאסטו - למרות שלא הייתי אז למזלי...

לגבי המחיר - זה ככה תמיד מבחינת המחיר - אני גם לא עובד בימים אלו כרגע וזה קצת יקר לי ההוצאה הזאתי - אבל נקווה אולי יעשו את זה ב 130 :-)

האמת לגבי מרקוס אני בקושי עוקב אחריו - נראה לי שמסיבה אחת מספיקה לי :]



יש מצב חזק להגיע,

אף על פי שאני תלוי מאוד במצב המזומנים.


בקשר לתקלוט ולוק, יש הרבה שמחשיבים את זה כראשונה במעלה

אצלי לא כלכך, מספיק לי שתהיה בן אדם רציני ואיש יחסי ציבור טוב

.בקשר לחוש מוסיקלי, הייתי ממליץ על מכללה למוסיקה


ולמען אמיתות הדבר, ישנם מאות יוצרים היום
מאז עידן המחשבים שהחל לפני 15 שנה בערך,
.ועידן תוכנות ההפקה שנמצאות בכל מקום, כל ילד יכול להפיק היום טראק

הנקודה היא שצריך ללמוד שמיעה מוסיקלית, עבודה נכונה עם התוכנה, וסינטזה

אני בעצמי למדתי שנה שלמה במכללה שתרמה לי הרבה לפיתוח החוש המוסיקלי והעיסקי, מה גם שהם עוזרים לך להתברג ולהתקדם
במקרה ואתה מראה נכונות ועובד כמו שצריך.
sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז מאחר ושאלת אני אענה.
ארמין הוא כבר מזמן די ג'יי טראנס שנוגע ברוב אוהבי הטראנס הותיקים קצת בכל אחד. בשביל הקטעים שעושים לך את זה וארמין ינגן שווה לשלם לפחות 40שקל כדי לשמוע אותם במסיבה.
נתת את ג'ון אוקאלהאן כדוגמא אז בשביל זה שארמין מעבר להיותו יוצר הוא פשוט די ג'יי טראנס מעולה שיודע גם איך לבנות סט לאורך הערב ויגרום לעתים לכך שתהנה מאוד גם מקטעים שלא חשבת שאתה אוהב או מקטע שתיים במסיבה שפתאום לא תכיר זה שווה עוד 40שקל נוספים לפחות.
מה לגבי הקטע הקלאסי או השתיים לפחות שהוא ינגן? אלה קטעים שכל אחד מהם שווה בפני עצמו....שווה עוד 20 שקל לפחות? שווה.
העובדה שארמין מעבר להיותו די ג'יי מעולה הוא גם פרפורמר שנהנה מול הקהל וידאג לשלהב אותו איזה פעם או שניים במהלך הערב דבר שמנסיון מוסיף הרבה לתחושה הכללית במהלך הערב שווה עוד 20 שקל
האווירה המדהימה שלא תראה בהרבה מסיבות בארץ ושמורה לרוב רק למסיבות לא פחות יקרות מחו"ל שווה גם היא לפחות 20 שקל

נשארו עוד 10 שקלים כדי להגיע ל-150 - וזה לפחות המחיר ששווה ההזדמנות לראות את האיש בלייב, ההזדמנות אולי להגיד לו כמה אתה נהנה מהתוכניות שלו, ללחוץ לו את היד....


קומפרנדה?
:eyespop:


האהאהאאה
אחלה
sh33p
quote:
Originally posted by Spitz
יש הגבלת גיל :?
21.5 יהווה בעיה?


לירן תקנה כרטיס במוקדמות ותבוא מוקדם כשהשערים רק נפתחים
אני מדבר מנסיון של שנתיים האחרונים, לא זוכר שעשו לי בעיות ואני בגילך
sabi10
אז ככה
המצב הוא שאין לי עם מי לבוא, אבל אני רוצה להגיע!!!

האם יש חברה שאוכל להצטרף אליהם?

אילן..פה אתה נקרא לדגל!!!

אם כן דברו איתי, נקבע ואזמין כרטיסים כי לבד ממש לא בא לי ללכת.
markfeldman
quote:
Originally posted by sabi10
אז ככה
המצב הוא שאין לי עם מי לבוא, אבל אני רוצה להגיע!!!

האם יש חברה שאוכל להצטרף אליהם?

אילן..פה אתה נקרא לדגל!!!

אם כן דברו איתי, נקבע ואזמין כרטיסים כי לבד ממש לא בא לי ללכת.


כולנו נהיה שם !

פשוט תבוא !

Boaz
איך אני אמור לזהות כל אחד ממכם ?

אני רוצה שתבואו עם תג שם !
markfeldman
quote:
Originally posted by Boaz
איך אני אמור לזהות כל אחד ממכם ?

אני רוצה שתבואו עם תג שם !


אתה תראה את כולנו צמוד לעמדה...;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement