return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel (pg. 6)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoavK
סלחו לי על ההתפרצות - עבר זמן רב מאז שכתבתי כאן בפורום, לאלה מכם שבכלל זוכרים אותי :)

רציתי לשאול עד כמה ההגבלת כרטיסים קונקרטית?
האם צפוי להיות מרווח באופן יחסי? אוכל לנשום, בניגוד לשאר ההופעות של ארמין?

:conf:
תודה מראש!


כך הובטח לנו ממקורות יודעי דבר בהפקה.
הבטחות דומות נשמעו גם בעבר כולל במסיבה עם טיאסטו וכולנו זוכרים מה קרה
מצד שני אולי הלקח נלמד שכן הדיווחים מהמסיבה עם פול ואן דייק לפני מספר חודשים היו שאכן היה מספיק מרווח.

בלי קשר..יהיה נחמד אם תכתוב כאן לא רק לפני מסיבה גדולה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10
האהאה
מה אתה ממליץ?

אטמי במבה (שאולי נשארו לי מהמילואים) או כתומים מסיליקון


עדיף מסיליקון אבל אם אין העיקר שיהיה משהו באוזן...גם במבה (לא האטמים) הולך אם ממש נתקעת בלי
:D
HANDSOME PR
--------------------------------------------------------------------------------
עצה ידידותית
נא להזדרז ברכישת הכרטיסים,סופשבוע המחיר יעלה פלאים ל170 ש''ח
הנה מוקדי מכירה לכל הארץ:

תל אביב

עופר מזרחי 052-8303124
אייל ברגר 054-5525997
חנות TAG בשנקין
משעה 10.00 עד 20.00
--------------------

ראשון לציון

050-7964424 ליאת ברבי
--------------------
חולון

עמית קניספל 052-2557262
0ראובן 052-3524181
SILKYGROOVE
--------------------
מודיעין

מור חדד 052-7277700
--------------------

אזור רחובות והשפלה

אבי אשרף 052-7065550
052-4636310 גבי אלבז

הזדרזו לרכוש כרטיסים מראש-מס' המקומות מוגבל!!
נתראה ברחבה
עופר מזרחי
Glenn-Holmes
עופר בפעם האחרונה שבדקתי...רובן גר בראשון לציון
ונראה לי שהפעם האחרונה שהוא היה בחולון היתה ב-1998 :D
Boaz
מישהו יכול להסביר למה ארמין כזה נערץ ?

בלי לפגוע באף אחד,

הוא לא כזה ביג שוט בכלל.

והמוסיקה שהוא מפיק שווה לא הרבה.

.מה גם, רק באופן נדיר התיקלוט שלו נשמע טוב
markfeldman
quote:
Originally posted by Boaz
מישהו יכול להסביר למה ארמין כזה נערץ ?

בלי לפגוע באף אחד,

הוא לא כזה ביג שוט בכלל.

והמוסיקה שהוא מפיק שווה לא הרבה.

.מה גם, רק באופן נדיר התיקלוט שלו נשמע טוב


זה עניין של טעם אני מניח...
Boaz
הגיע הזמן לטעום משהו חדש :whip:

:happy2:
Glenn-Holmes
שאלת למה בועז.
אני בתור אחד שעוקב אחרי ארמין שנים והיתה תקופה שהוא היה הדי ג'יי מסםפר אחת עבורי מציע לך כמה תשובות -
1. הוא בעלים של הלייבל בין המשפיעים בעולם הטראנס בשנים האחרונות אם לא המשפיע ביותר
2. תוכנית הרדיו שלו נחשבת כיום לתוכנית הרדיו המואזנת ביותר ברשת בוודאי בתחום מוזיקת הטראנס - המספרים מוערכים בכמה מיליוני אנשים - כמות בלתי נתפסת בכלל.
3. בתחילת שנות ה-2000 הוא נמנה על שלישיית הדי ג'יים ההולנדים שהיו בעליה מטאורית הן כיוצרים אך בעיקר כדי ג'יים שייצגו נאמנה את הטעם של אותה תקופה בסטים שלהם
4. אצל ארמין וזה נכון לפחות אצלי זה לא מעניין כבר הרזומה שלו כיוצר. - תוכניות הרדיו השבועיות שלו שהפכו בשנה + האחרונות ליותר אינטראקטיביות מהוות את התנ"ך הבלתי רשמי של הסצינה למה הולך להיות חם ומה לא - באופן עקבי כל בעל תוכנית רדיו מכל תחום מוזיקלי שהצליח להביא את תוכניתו למעמד שכזה (וזה בסדר שיש כאלה שלא מסכימים עם הטעם המוזיקלי שלו - זה חלק מהעניין של להיות בחזית - תמיד יהיו כאלה שפחות אוהבים את מה שאתה עושה) נחשב בתחומו הוא לסוג של עילוי
ואין מה לעשות,
a state ot trance
תרצה את זה או לא מכתיבה איזה קטעים הולכים לעשות רעש בטראנס ואיזה...קצת פחות אם בכלל

5. להגיד שארמין לא משהו כדי ג'יי זה כמעט אפילו אי הבנה בתקלוט או אי הבנה בטראנס - קשה לי לשפוט את זה אחרת - בכל פרמטר מדיד (ביט מיקס, בחירת קטעים, בניה נכונה של סט, קריאת קהל ועוד) ארמין הוא בין הדי ג'יים הטובים בתחום האפליפטינג טראנס וזוהי עובדה שנאמרת לך מפי מישהו שלא היה הכי מרוצה מ-80 אחוז מהקטעים ב-2 הפעמים האחרונות שראיתי אותו
GYPSYGY
quote:
Originally posted by Boaz
מישהו יכול להסביר למה ארמין כזה נערץ ?

בלי לפגוע באף אחד,

הוא לא כזה ביג שוט בכלל.

והמוסיקה שהוא מפיק שווה לא הרבה.

.מה גם, רק באופן נדיר התיקלוט שלו נשמע טוב

בועז פשוט תלך להופעה הקרובה שלו ותקבל את כל התשובות

ועוד דבר אחד דיג'יי ומפיק זה שני דברים שונים
כדיג'יי ארנין הוא גאון וזה לא ניתן לוויכוח כי עיקר העבודה של דיג'יי זה לתת את מה שהקהל רוצה ולארמין יש את החיבור עם הקהל הכי מדהים שתראה בחייך
ובקשר להפקות שלו זה כל אחד וטעמו
לדעתי גם כמפיק הוא מצויין
benji904
quote:
Originally posted by GYPSYGY
בועז פשוט תלך להופעה הקרובה שלו ותקבל את כל התשובות

ועוד דבר אחד דיג'יי ומפיק זה שני דברים שונים
כדיג'יי ארנין הוא גאון וזה לא ניתן לוויכוח כי עיקר העבודה של דיג'יי זה לתת את מה שהקהל רוצה ולארמין יש את החיבור עם הקהל הכי מדהים שתראה בחייך
ובקשר להפקות שלו זה כל אחד וטעמו
לדעתי גם כמפיק הוא מצויין


+1....couldn't have said it any better!

sh33p
תשמרו לי 2 כרטיסים
אני קופץ מחר לת"א לקנות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
תשמרו לי 2 כרטיסים
אני קופץ מחר לת"א לקנות


תקנה מרובן :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement