|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoavK
משהו פשוט בארץ אומר שגם אוכל למצוא בבתי המרקחת השונים? |
כן בהחלט אמור להיות שם |
|
|
| sh33p |
יש בסופרפארם את האטמים הנפוצים
בצבע ירוק זוהר
הם עולים 4 שקל לדעתי
ויש סיליקון שעולים 30 שקל |
|
|
| romigi |
יש בסופר פארם אטמי שעווה אחלה באחלה של דבר..
12 יחידות
ב 35-40 שקל
מגיע בקופסה צהובה.
תאכלס אטם אחד מספיק לשני האוזניים
ככה שגם לחבר לידך אפשר לחלק בכיף.
רק אל תשכח להוריד את השערות סבתא מסביב. |
|
|
| MINTZ |
אילן - עוזי - מרקפלדמן
מישהו באמת מתכנן לבוא\קנה כבר כרטיס?
אני מתלבט אם לבוא... עופר המוכר כרטיסים מעצבן אותי עם ה SMS-ים שלו על ה DADA + כל הקטע של ה"מחירים עולים" גם לא הכי מתאים ולא מוסיף לי דעות חיוביות על הארוע...
למישהו יש מושג מתי ארמין צפוי להגיע שוב אם מחליטים לוותר על התענוג?
ולחילופין - האם באמת כדאי להשקיע 150 שקל במסיבה הנוכחית...
אשמח לתשובה -
תודה,
ירון. |
|
|
| MINTZ |
עופר - אם אתה רואה את זה ואתה מזהה אותי -
אני מבקש: נא לא לשלוח לי SMS-ים על ה DADA - אני לא מכיר את המקום הזה אפילו - וזה די מטריד אותי :-)
+ אין צורך להזמין אותי לאומן 17 בימי שישי ככה סתם - כי אין מצב שאני אבוא - זה לא ממש הטעם מוסיקה שלי וגם לא טעם הקהל.
תודה מראש, :-) |
|
|
| MINTZ |
אני רק מקווה שאני לא פוגע באף אחד תוך כדי...
אני פשוט לא מתחבר למסיבות של הלין הקבוע באומן - זה תמיד היה ככה :]
וזה לא נחמד סתם לקבל SMS-ים :]
אצלי האומן שמור למסיבות של די ג'יי-ים ספציפים בלבד :] מי שמכיר אותי ודאי יודע...
יאללה - מקווה להתראות אתכם במסיבה ושתהיה אחלה מוסיקה...
ביי בינתיים...:] |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by MINTZ
אילן - עוזי - מרקפלדמן
מישהו באמת מתכנן לבוא\קנה כבר כרטיס?
|
בהחלט !
לא משנה מה, ארמין לא מגיע כל יום... |
|
|
| sabi10 |
חברה אל תבלבלו את הביצים!!!
אם אני מגיע אז כל החברה מגיעים!!!
ברור!!!
יאללה עוד 3 ימים :D :eyespop: :eyes: :cool: |
|
|
| MINTZ |
| כן... - אני רק מקווה שיפסיקו עם ה SMS-ים של DADA הזה... אני שונא SMS-ים מרגיזים...:] |
|
|
| Glenn-Holmes |
ירון בתור אחד שלמד באוניברסיטה אתה צריך לדעת אלא אם כן הברזת מהשיעור הזה את המשוואה הידועה
ארמין מגיע + אסוטים אחרונים נשמעים מדהימים = מגיעים לאומן בכל מחיר ויהי מה
כרטיס בכיס
נתראה ברחבה |
|
|
| MINTZ |
כן - המסיבה לא קשורה לאוניברסיטה... אבל מקווה שיהיה טוב :]
יאללה נתראה שמה... ביי בינתיים :]
אגב אולי התחלתי קשר עם מישהי חדשה... WISH ME LUCK :] אבל בינתיים אנחנו ידידים...:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
כן - המסיבה לא קשורה לאוניברסיטה... אבל מקווה שיהיה טוב :]
יאללה נתראה שמה... ביי בינתיים :]
אגב אולי התחלתי קשר עם מישהי חדשה... WISH ME LUCK :] אבל בינתיים אנחנו ידידים...:) |
שיהיה בהצלחה...תעדכן מה העניינים עם זה
נתראה בשישי |
|
|
|
|