return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel (pg. 8)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoavK
משהו פשוט בארץ אומר שגם אוכל למצוא בבתי המרקחת השונים?


כן בהחלט אמור להיות שם
sh33p
יש בסופרפארם את האטמים הנפוצים
בצבע ירוק זוהר
הם עולים 4 שקל לדעתי
ויש סיליקון שעולים 30 שקל
romigi
יש בסופר פארם אטמי שעווה אחלה באחלה של דבר..

12 יחידות
ב 35-40 שקל

מגיע בקופסה צהובה.

תאכלס אטם אחד מספיק לשני האוזניים

ככה שגם לחבר לידך אפשר לחלק בכיף.

רק אל תשכח להוריד את השערות סבתא מסביב.
MINTZ
אילן - עוזי - מרקפלדמן

מישהו באמת מתכנן לבוא\קנה כבר כרטיס?

אני מתלבט אם לבוא... עופר המוכר כרטיסים מעצבן אותי עם ה SMS-ים שלו על ה DADA + כל הקטע של ה"מחירים עולים" גם לא הכי מתאים ולא מוסיף לי דעות חיוביות על הארוע...

למישהו יש מושג מתי ארמין צפוי להגיע שוב אם מחליטים לוותר על התענוג?

ולחילופין - האם באמת כדאי להשקיע 150 שקל במסיבה הנוכחית...


אשמח לתשובה -
תודה,
ירון.
MINTZ
עופר - אם אתה רואה את זה ואתה מזהה אותי -

אני מבקש: נא לא לשלוח לי SMS-ים על ה DADA - אני לא מכיר את המקום הזה אפילו - וזה די מטריד אותי :-)

+ אין צורך להזמין אותי לאומן 17 בימי שישי ככה סתם - כי אין מצב שאני אבוא - זה לא ממש הטעם מוסיקה שלי וגם לא טעם הקהל.

תודה מראש, :-)
MINTZ
אני רק מקווה שאני לא פוגע באף אחד תוך כדי...

אני פשוט לא מתחבר למסיבות של הלין הקבוע באומן - זה תמיד היה ככה :]

וזה לא נחמד סתם לקבל SMS-ים :]


אצלי האומן שמור למסיבות של די ג'יי-ים ספציפים בלבד :] מי שמכיר אותי ודאי יודע...

יאללה - מקווה להתראות אתכם במסיבה ושתהיה אחלה מוסיקה...


ביי בינתיים...:]
markfeldman
quote:
Originally posted by MINTZ
אילן - עוזי - מרקפלדמן

מישהו באמת מתכנן לבוא\קנה כבר כרטיס?



בהחלט !

לא משנה מה, ארמין לא מגיע כל יום...
sabi10
חברה אל תבלבלו את הביצים!!!

אם אני מגיע אז כל החברה מגיעים!!!

ברור!!!


יאללה עוד 3 ימים :D :eyespop: :eyes: :cool:
MINTZ
כן... - אני רק מקווה שיפסיקו עם ה SMS-ים של DADA הזה... אני שונא SMS-ים מרגיזים...:]
Glenn-Holmes
ירון בתור אחד שלמד באוניברסיטה אתה צריך לדעת אלא אם כן הברזת מהשיעור הזה את המשוואה הידועה
ארמין מגיע + אסוטים אחרונים נשמעים מדהימים = מגיעים לאומן בכל מחיר ויהי מה

כרטיס בכיס

נתראה ברחבה

MINTZ
כן - המסיבה לא קשורה לאוניברסיטה... אבל מקווה שיהיה טוב :]

יאללה נתראה שמה... ביי בינתיים :]

אגב אולי התחלתי קשר עם מישהי חדשה... WISH ME LUCK :] אבל בינתיים אנחנו ידידים...:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MINTZ
כן - המסיבה לא קשורה לאוניברסיטה... אבל מקווה שיהיה טוב :]

יאללה נתראה שמה... ביי בינתיים :]

אגב אולי התחלתי קשר עם מישהי חדשה... WISH ME LUCK :] אבל בינתיים אנחנו ידידים...:)


שיהיה בהצלחה...תעדכן מה העניינים עם זה

נתראה בשישי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement