return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Armin Van Buuren In Israel
View this Thread in Original format
MINTZ
הוא מגיע ב 6/2?!?!

ולפני זה גם ב 30/1 מרקוס... אחחחח מה עוד אפשר לבקש...

נקווה שיהיה תקציב לשני הארועים הנפלאים האלו!

יש אולי כרטיס כפול מוזל בהנחה?! חחחח
MINTZ
בכלל בתור ותיק בסצנה...

אני חושב שצריכים להוריד קצת את המחירים של המסיבות האלו - זה לא כזזזזזה וואוו כמו פעם... שיקחו על זה 150 שקל - כולה עוד מסיבה - מוסיקה קצת יותר ברמה זה כן...

גם בכלל מישהו יודע עם הדור הצעיר יותר גילאי 18-19 של היום שומעים בכלל את הסגנון הזה? נראה לי הם עברו למוסיקה רובוטית חחחח
GYPSYGY
בקצב שהם מגיעים זה לא כזה נורא להוציא 120 ש"ח פעם בחצי שנה
Glenn-Holmes
ממילא הקהל של הקלאב טראנס בארץ מסכים לרעיון של לצאתפעם בחצי שנה...
הרי אם היה פה ליין כלשהו של מוזיקה לטעמם הליין היה נכשל.
GYPSYGY
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה
hypotenuse
quote:
Originally posted by GYPSYGY
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה


+1
Eitan E
quote:
Originally posted by GYPSYGY
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה



מה עם יוצרי טראנס מקומיים כמו
maor levi , flash brothers, robert gitelman

הם לא נותנים סטים במסיבות?
GYPSYGY
quote:
Originally posted by Eitan E
מה עם יוצרי טראנס מקומיים כמו
maor levi , flash brothers, robert gitelman

הם לא נותנים סטים במסיבות?

אם הם היו נותנים בכיף היתי בא
אבל הם לא
או שאני פשוט לא יודע על זה
Segev
מישהו יודע מה הולך להיות הגילאים?
Glenn-Holmes
זו בדיוק בעיה...
אנשים יבואו רק כדי לשמוע די ג'יים גדולים ואף ליין לא יכול לבנות את עצמו רק על די ג'יים מחול...
תנו צ'אנס לדי ג'יים מקומיים.

sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זו בדיוק בעיה...
אנשים יבואו רק כדי לשמוע די ג'יים גדולים ואף ליין לא יכול לבנות את עצמו רק על די ג'יים מחול...
תנו צ'אנס לדי ג'יים מקומיים.


גם כאלה ליינים אני לא רואה...
תאמין לי הייתי יותר משמח לבוא ולראות את מאור, איתי או את האחים פלאש
וכשיש מסיבה כזאת פעם בחצי שנה מגיעים בדיוק 30 אנשים כי מארגני האירוע לא טורחים לייחצן את המסיבה.
Boaz
מאור ואיתי עדיין ילדים ליד האחים פלאש,

לאחים לא הייתה בעייה למלא מועדון בחיפה לפני 5 או 6 שנים,

עוד שהיה קיים האומן 17 .

אחד הערבים היותר יפים בחיי,
ברחבה התחתונה היה ליין ברייקס של קפה ברזילי,
שהקפיץ לי תתחת.

אחרי שעה עלינו למעלה לרחבה המרכזית,
והייתה ההופעה של האחים, היה ערב לפנים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement