|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
גם כאלה ליינים אני לא רואה...
תאמין לי הייתי יותר משמח לבוא ולראות את מאור, איתי או את האחים פלאש
וכשיש מסיבה כזאת פעם בחצי שנה מגיעים בדיוק 30 אנשים כי מארגני האירוע לא טורחים לייחצן את המסיבה. |
זאת עוד טעות בקונספציה...התפיסה שרק משיוצר מוזיקה זה מעניין מספיק לבוא ולשמוע אותו מתקלט....צאו מזה...יוצר טוב הוא לא תמיד די ג'יי טוב
זה לא אומר שמאור או איתי למשל לא די ג'יים טובים אבל התפיסה הזו שמסיבה על טהרת המוזיקה שאתה אוהב שאין בה אורח מחול ואין את מאור או איתי לא "שווה" לצאת אליה היא גם בעייתית...ואני לא בא אליך בטענות אלא לקהל הפוטנציאלי באופן כללי... |
|
|
| MINTZ |
עושה רושם אילן שאתה רוצה לתקלט מול קהל!
לך על זה אני מאחוריך...!
אם תהיה מסיבה שאתה הדי ג'יי בה והמוסיקה תהיה סבבה אני שמה.:tongue3 |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by MINTZ
עושה רושם אילן שאתה רוצה לתקלט מול קהל!
|
חלומם של כל באי הפורום..
לא מתחשק לך להקפיץ עשרות אנשים ?? |
|
|
| MINTZ |
החלום הזה נגנז ממני ממזמן כבר לצערי בעודני ילד (לפני מספר שנים יותר נכון) :\
בחרתי בקרירה אחרת בסוף...:\
אבל אני בונה על אילן בקטע הזה ועל כמה טובים אחרים :]
מעבר לזה שהחוש המוזיקלי שלי ו/או השמיעה שלי די שואפים לאפס :]
אני נטו פה בתור מאזין... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
עושה רושם אילן שאתה רוצה לתקלט מול קהל!
לך על זה אני מאחוריך...!
אם תהיה מסיבה שאתה הדי ג'יי בה והמוסיקה תהיה סבבה אני שמה.:tongue3 |
ירון ידידי...תקלטתי כבר במספר מקומות...טראנס נשאר אצלי כבר לפני כמה שנים כאהבת נעורים שאני ממשיך להתענג על פירותיה מדי פעם גם בימים אלו אם כי הרבה הרבה פחות מבעבר.
אז נשארתי נאמן לטראנס רק כמאזין...כדי ג'יי מחוזות אחרים כבשו אותי ואני אשמח להעלות סט בהזדמנות.
הכיוון המוזיקלי הכללי הוא דיפ האוס וטק האוס בעיקר.
עדיין אני אומר שדי ג'יים של טראנס שלא יוצרים יכולים לעשות עבודה טובה בפני עצמם - וזה בלי להזכיר אותי כי אני כבר לא כל כך שם כדי ג'יי |
|
|
| MINTZ |
| כן תיארתי לעצמי שיצא לך לתקלט כבר - אני זוכר משהו כזה... הקטע הוא שלא יצא לי לראות את זה לצערי - אולי פעם אחת בעצם ואני אפילו לא זוכר איפה... |
|
|
| Boaz |
אחינו ירון,
על תרד מהחלום !
מה הכוונה בשמיעה לא טובה ?
/מה לגבי יצירה/הפקה ?
ודרך אגב,
? רציתי לדעת אם אילן הפיק איזה פרוג מעניין |
|
|
| MINTZ |
צא מזה - אין שום סיכוי שאני אהיה די ג'יי.
אני והתווים סיימנו את הרומן בגיל 16 מאז אני בתחום המחשבים וטוב לי.
נראה לי שבן אדם כבר בגיל 25 לא יכול לשנות דברים שכאלו...:]
יאללה עפתי לישון - לילה טוב לכולם...
נתראה בארמין... |
|
|
| Boaz |
אם יש משהו שאני לא אוהב לשמוע זה ויתור !
אני בדרך ל 28 ובחיים החלום לא ירד לי מהראש !
וכבר נגנתי פה ושם, היה די כיף !
tilt - the world doesnt know(ozgur can remix):השיא שלי היה בטראק של
לקח לי שעתיים כמעט עד שהקהל זז,
אני הייתי המחמם במסיבה שכל הליין שלה הוא פסיטראנס.....
.היה ערב לפנים, נמשך עד שעות הבוקר |
|
|
| HANDSOME PR |
בנות בנים,לפתוח ארנקים
ממחר בערב תצא הודעה רשמית
על מכירת כרטיסים לארוע הגדול של השנה
ועל נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ
שבוע טוב |
|
|
| Viber |
| "הייתי שלך כבר ב"לפתוח ארנקים |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
בנות בנים,לפתוח ארנקים
ממחר בערב תצא הודעה רשמית
על מכירת כרטיסים לארוע הגדול של השנה
ועל נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ
שבוע טוב |
Could you maybe explain me why the hell he couldn't be booked on a Thursday? What's this bull? We're losing out to Dubai....and why not postpone it to an other Thursday? |
|
|
|
|