|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
אז ארמין לא כזה רע :whip:
יש מצב שאני יקפל את עצמי לשם ;) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תקנה מרובן :) |
מיזה ואיפה הוא?
התקשרה אליי בחורה מהאומן אמרה שיש עד מחר ב150
ושבוע הבא ב170 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
מיזה ואיפה הוא?
התקשרה אליי בחורה מהאומן אמרה שיש עד מחר ב150
ושבוע הבא ב170 |
חבר טוב שלי שמוכר הפעם כרטיסים.
0523524181
דבר איתו עוד היום אולי הוא ישמור לך כרטיס ותקבעו מתי תוכל לקנות ממנו
בעקרון הוא גר בראשון לציון אבל הוא בתל אביב כמעט כל יום |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חבר טוב שלי שמוכר הפעם כרטיסים.
0523524181
דבר איתו עוד היום אולי הוא ישמור לך כרטיס ותקבעו מתי תוכל לקנות ממנו
בעקרון הוא גר בראשון לציון אבל הוא בתל אביב כמעט כל יום |
נקנה בסופו של דבר מעופר
ראובן היה בראשון |
|
|
| Segev |
| הכרטיס אצלי אם לא תפרוץ איזה מלחמה אני שם :] |
|
|
| Boaz |
רק אם תתפרצץ לה איזה מלחמה אני מגיע,
או שאני אגייס את אושן 14 לביצוע שוד מתוכנן !
מישהו בראש :whip:
: דרושים לנו
יוצאי הנדסה
נהג
מוח
ועוד 11 צ'חצ'חים שלמדו בתיכון בעייתי ! |
|
|
| MINTZ |
מה פתאום 170?!?
בחיים לא היה כזה יקר...
אני חושב שזה מוגזם לגמרי - אם זה המחיר - אני אישית לא בא... 150 זה עוד סביר...
אפילו בחול כבר יותר זול לראות אותו... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by MINTZ
מה פתאום 170?!?
בחיים לא היה כזה יקר...
אני חושב שזה מוגזם לגמרי - אם זה המחיר - אני אישית לא בא... 150 זה עוד סביר...
אפילו בחול כבר יותר זול לראות אותו... |
סע לחו"ל
...
ועכשיו בנימה רצינית
מחיר הכרטיס בא לפצות על כמות האנשים
ז"א שאם הנהלת האומן החליטה שהיא אכן מגבילה את המועדון נניח ל1200 איש
היא חייבת לגבות יותר פר כרטיס על מנת להרויח יותר ג'ובות
אפשר גם למכור ב120 שקל ולהכניס 3000 אלף איש
אבל כולם זוכרים מה קרה... או שלא? |
|
|
| MINTZ |
כן מבין מה שאתה אומר - פשוט לא זכור לי שזה אף פעם עלה 170 בוא נגיד לא ב 6 שנים האחרונות מאז שאני יוצא למסיבות כאלו...
בכל מקרה - 150 זה סביר - דיברתי עם עופר הוא נראה לי ישמור לי :]
ולגבי הצפיפות - זה באמת נכון... קצת בעייה הקטע הזה...
אני משער שיהיה צפוף...
אבל אני שמה בכל מקרה - לא כל יום ארמין בא - ולא כל יום יש לו שנה מצויינת כמו זאת... |
|
|
| YoavK |
חברים, רכשתי כרטיסים ואני כמובן מתכוון להגיע.
יש לי שאלה קצת מפגרת- לאור איכות הסאונד הצפויה (כרגיל), אני שוקל לקנות אטמי אזניים למאורע.
האם אתם ממליצים בכלל? אם כן, איפה אני יכול לרכוש כאלה?
אני מתכוון לאטמים שנכנסים בדיוק לאוזן באותה הצורה, ולעיתים מגיעים בצבעים נחמדים כאלה...
תודה מראש, |
|
|
| YoavK |
| משהו פשוט בארץ אומר שגם אוכל למצוא בבתי המרקחת השונים? |
|
|
|
|