|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
בנות בנים,לפתוח ארנקים
ממחר בערב תצא הודעה רשמית
על מכירת כרטיסים לארוע הגדול של השנה
ועל נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ
שבוע טוב
|
איזה ארנקים,
יש מצב לאיזה פריצת בנק או משהו,
אולי אושן 13.
במחירים האלה, צריך ממש לאהוב תמוסיקה ואת האנשים
בשביל לצאת ולהוציא. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
איזה ארנקים,
יש מצב לאיזה פריצת בנק או משהו,
אולי אושן 13.
במחירים האלה, צריך ממש לאהוב תמוסיקה ואת האנשים
בשביל לצאת ולהוציא. |
יש חודשים שבהם מחיר כרטיס לארמין מהווה חצי או שליש מכמות הכסף שהוצאתי באותו חודש על מוזיקה נטו (תקליטים, דיסקים או ביטפורט)
בנוסף לזה המחירים לא ממש זולים יותר בחו"ל. אני אסתפק בדרישה אחת - הגבלת כרטיסים כמו ששמעתי שהיה בפול ואן דייק.
המחיר אם תהיה הגבלת כרטיסים יהיה שווה את זה |
|
|
| Boaz |
מכיר את האובססיה (הבריאה) שלך לקנות מקורי בלבד,
הדבקת אותי לא פעם.
בקשר להגבלה,
אתה מתכוון לצפיפות אוכלוסין בתוך המועדון ? |
|
|
| sabi10 |
| אז במידה ואני מגיע, כמה יעלה כרטיס ואיפה משיגים? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז במידה ואני מגיע, כמה יעלה כרטיס ואיפה משיגים? |
סאבי אם אתה מגיע אני מוכן להחזיר עטרה ליושנה ולהכין שלט ענק לאירוע
בכל מקרה עופר הוא מקור נהדר להשיג בו כרטיסים...הוא יעדכן ביום יומיים הקרובים לגבי מחירים
ובועז...כן |
|
|
| hypotenuse |
| עד כמה שהבנתי 150 שקל במכירה מוקדמת |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סאבי אם אתה מגיע אני מוכן להחזיר עטרה ליושנה ולהכין שלט ענק לאירוע
בכל מקרה עופר הוא מקור נהדר להשיג בו כרטיסים...הוא יעדכן ביום יומיים הקרובים לגבי מחירים
ובועז...כן |
אני כבר לא יודע מי הדפוק פה...
אנחנו שמוכנים לשלם כזה סכום או הם שדורשים אותו...
מאה חמישים שקל!!!
בחורות טובות מראה ינגבו לנו את התחת בשירותים עם דפי זהב???
על מה 150...
בכל אופן, אני אברר עם חבר ואראה מה קורה.
דרך אגב, בשביל ג'ון או' קאלהאן הייתי מוכן לשלם את זה!!!
אם שאלתם מה עוד חסר אחרי מרקוס וארמין. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני כבר לא יודע מי הדפוק פה...
אנחנו שמוכנים לשלם כזה סכום או הם שדורשים אותו...
מאה חמישים שקל!!!
בחורות טובות מראה ינגבו לנו את התחת בשירותים עם דפי זהב???
על מה 150...
בכל אופן, אני אברר עם חבר ואראה מה קורה.
דרך אגב, בשביל ג'ון או' קאלהאן הייתי מוכן לשלם את זה!!!
אם שאלתם מה עוד חסר אחרי מרקוס וארמין. |
אז מאחר ושאלת אני אענה.
ארמין הוא כבר מזמן די ג'יי טראנס שנוגע ברוב אוהבי הטראנס הותיקים קצת בכל אחד. בשביל הקטעים שעושים לך את זה וארמין ינגן שווה לשלם לפחות 40שקל כדי לשמוע אותם במסיבה.
נתת את ג'ון אוקאלהאן כדוגמא אז בשביל זה שארמין מעבר להיותו יוצר הוא פשוט די ג'יי טראנס מעולה שיודע גם איך לבנות סט לאורך הערב ויגרום לעתים לכך שתהנה מאוד גם מקטעים שלא חשבת שאתה אוהב או מקטע שתיים במסיבה שפתאום לא תכיר זה שווה עוד 40שקל נוספים לפחות.
מה לגבי הקטע הקלאסי או השתיים לפחות שהוא ינגן? אלה קטעים שכל אחד מהם שווה בפני עצמו....שווה עוד 20 שקל לפחות? שווה.
העובדה שארמין מעבר להיותו די ג'יי מעולה הוא גם פרפורמר שנהנה מול הקהל וידאג לשלהב אותו איזה פעם או שניים במהלך הערב דבר שמנסיון מוסיף הרבה לתחושה הכללית במהלך הערב שווה עוד 20 שקל
האווירה המדהימה שלא תראה בהרבה מסיבות בארץ ושמורה לרוב רק למסיבות לא פחות יקרות מחו"ל שווה גם היא לפחות 20 שקל
נשארו עוד 10 שקלים כדי להגיע ל-150 - וזה לפחות המחיר ששווה ההזדמנות לראות את האיש בלייב, ההזדמנות אולי להגיד לו כמה אתה נהנה מהתוכניות שלו, ללחוץ לו את היד....
קומפרנדה?
:eyespop: |
|
|
| HANDSOME PR |
--------------------------------------------------------------------------------
כן כן הוא חוזר
דיג'י מס' 1 בעולם זו שנה שנייה ברציפות
***ARMIN VAN BUUREN***
חוזר לביתו בישראל - האומן 17 תל אביב
ללא ספק הוא הכי טוב בעולם וגם הכי נחמד
ואנו תמיד שמחים לארח אותו אצלנו
מכירת הכרטיסים כבר החלה___
חשוב לציין שמספר הכרטיסים מוגבל בהחלט
על מנת לא שלא יהיה צפוף מידי וכולם יהנו
מחיר לכרטיס-150 שקלים חדשים
נקודות המכירה:
תל אביב
עופר מזרחי 052-8303124
אייל ברגר 054-5525997
חנות TAG בשנקין
משעה 10.00 עד 20.00
--------------------
ראשון לציון
050-7964424 ליאת ברבי
--------------------
חולון
עמית קניספל 052-2557262
0ראובן 052-3524181
--------------------
מודיעין
מור חדד 052-7277700
--------------------
אזור רחובות והשפלה
אבי אשרף 052-7065550
052-4636310 גבי אלבז
הזדרזו לרכוש כרטיסים מראש-מס' המקומות מוגבל!!
נתראה ברחבה
עופר מזרחי |
|
|
| HANDSOME PR |
--------------------------------------------------------------------------------
כן כן הוא חוזר
דיג'י מס' 1 בעולם זו שנה שנייה ברציפות
***ARMIN VAN BUUREN***
חוזר לביתו בישראל - האומן 17 תל אביב
ללא ספק הוא הכי טוב בעולם וגם הכי נחמד
ואנו תמיד שמחים לארח אותו אצלנו
מכירת הכרטיסים כבר החלה___
חשוב לציין שמספר הכרטיסים מוגבל בהחלט
על מנת לא שלא יהיה צפוף מידי וכולם יהנו
מחיר לכרטיס-150 שקלים חדשים
נקודות המכירה:
תל אביב
עופר מזרחי 052-8303124
אייל ברגר 054-5525997
חנות TAG בשנקין
משעה 10.00 עד 20.00
--------------------
ראשון לציון
050-7964424 ליאת ברבי
--------------------
חולון
עמית קניספל 052-2557262
0ראובן 052-3524181
--------------------
מודיעין
מור חדד 052-7277700
--------------------
אזור רחובות והשפלה
אבי אשרף 052-7065550
052-4636310 גבי אלבז
הזדרזו לרכוש כרטיסים מראש-מס' המקומות מוגבל!!
נתראה ברחבה
עופר מזרחי |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
חשוב לציין שמספר הכרטיסים מוגבל בהחלט
על מנת לא שלא יהיה צפוף מידי וכולם יהנו
|
אוווווו זה משהו שלא שמענו אף פעם...
yea right... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
אוווווו זה משהו שלא שמענו אף פעם...
yea right... |
שמעתי שבפול ואן דייק זה נאכף יפה מאוד.
לא ראיתי את ארמין כבר שנה...מדגדג לי קצת ברגליים והאוזניים...
מה גם שאסוט 387 מתחיל כל כך מעולה.... |
|
|
|
|