|
Armin Van Buuren In Israel (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
יש מצב שנשתלט על העמדה ונוריד את ארמין למטה,
אני יביא דיסקים ! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כולנו נהיה שם !
פשוט תבוא ! |
סבבה, אם אפשר רק טלפונוים חברה כדי שאפגש אתכם לפני.
עכשיו להתחיל להשיג כרטיס :)
יש מישהו עם כרטיסים באיזור הרצליה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז ככה
המצב הוא שאין לי עם מי לבוא, אבל אני רוצה להגיע!!!
האם יש חברה שאוכל להצטרף אליהם?
אילן..פה אתה נקרא לדגל!!!
אם כן דברו איתי, נקבע ואזמין כרטיסים כי לבד ממש לא בא לי ללכת. |
סאבי...אם אתה באמת מתכוון לבוא דבר איתי בפרטי...אני פספסתי את הפעם הקודמת שלו בארץ אבל הפעם אני מגיע כדי לחזות בו בפעם ה-10 (אם לא פספסתי איזה פעם בספירה) |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סאבי...אם אתה באמת מתכוון לבוא דבר איתי בפרטי...אני פספסתי את הפעם הקודמת שלו בארץ אבל הפעם אני מגיע כדי לחזות בו בפעם ה-10 (אם לא פספסתי איזה פעם בספירה) |
אז יייייייייייייש כרטיס.
וכיוון שאתה בטח גם לא תאמין לי אז אני אדאג לצלם אותו עוד מעט
:D |
|
|
| sabi10 |
אז אילן ושאר חברי הפורום, למען הסר ספק...אני מגיע והנה ההוכחה

אין לכם שמץ של מושג כמה אני מתרגש ומחכה לזה, עברו שנתיים מאז הפעם האחרונה שראיתי את ארמין ובכלל מאז הייתי במסיבה טובה. |
|
|
| MINTZ |
אני ממש מקווה שאני יוכל גם להגיע...:]
למישהו יש מושג כמה כרטיס עולה בידיוק במכירה מוקדמת וכמה במקום עצמו?
שאלה נוספת - זה קשור אולי ל NEXT הפקות המסיבה או שלא ממש? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by MINTZ
אני ממש מקווה שאני יוכל גם להגיע...:]
למישהו יש מושג כמה כרטיס עולה בידיוק במכירה מוקדמת וכמה במקום עצמו?
שאלה נוספת - זה קשור אולי ל NEXT הפקות המסיבה או שלא ממש? |
עלה לי 150.
הבנתי שבשישי יעלה 170
כנראה 200 באירוע אם ישארו כרטיסים |
|
|
| Glenn-Holmes |
אם יש משהו שממש מרגש אותי זה אחרי שנים של הברזות לפגוש את סאבי 10 הידוע...:D
תביא אטמים :D |
|
|
| Koby |
אטמים ונעלי צבא.
יהיה כייף! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by MINTZ
שאלה נוספת - זה קשור אולי ל NEXT הפקות המסיבה או שלא ממש? |
זה לא הפקה של נקסט. |
|
|
| YoavK |
סלחו לי על ההתפרצות - עבר זמן רב מאז שכתבתי כאן בפורום, לאלה מכם שבכלל זוכרים אותי :)
רציתי לשאול עד כמה ההגבלת כרטיסים קונקרטית?
האם צפוי להיות מרווח באופן יחסי? אוכל לנשום, בניגוד לשאר ההופעות של ארמין?
:conf:
תודה מראש! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם יש משהו שממש מרגש אותי זה אחרי שנים של הברזות לפגוש את סאבי 10 הידוע...:D
תביא אטמים :D |
האהאה
מה אתה ממליץ?
אטמי במבה (שאולי נשארו לי מהמילואים) או כתומים מסיליקון |
|
|
|
|