return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
[03.04.2010] Trance Energy 2010 @ Jaarbeurs, Utrecht // NL (pg. 10)
View this Thread in Original format
Meat187
quote:
Originally posted by nOX
Letzteres kannst in näherer Umgebung eigentlich jetzt schon knicken...die ganzen (billigen) Hotels sind größtenteils ausgebucht...


Dann nehm ich halt 5 Sterne, Karten wären wichtiger. :D Weisst du dazu auch was?
trancemaster63
quote:
Originally posted by Meat187
Dann nehm ich halt 5 Sterne, Karten wären wichtiger. :D Weisst du dazu auch was?


Also im letzten Jahr haben sich kurzfristig Freunde von mir entschlossen mitzufahren (~2 Wochen vorher), und die haben noch problemlos Karten bekommen.
Aber kann auch dieses Jahr wieder anders sein...
schlauf
Dieses Jahr nicht dabei -- anderes geht vor :) wünsche aber allen Teilnehmern viel Spaß! :crazy:
Desperado22
quote:
Originally posted by Meat187
Karten wären wichtiger. :D Weisst du dazu auch was?


Also ich würde nicht mehr allzulange warten. Denn in den letzten beiden Jahren wars spätestens immer Mitte Februar ausverkauft. Und angeblich wären wohl auch dieses Jahr schon wieder über 20.000 Tickets verkauft worden,hat zumindest einer bei partyflock.nl geschrieben.
Iniii
quote:
Originally posted by trancemaster63
Also im letzten Jahr haben sich kurzfristig Freunde von mir entschlossen mitzufahren (~2 Wochen vorher), und die haben noch problemlos Karten bekommen.


das wundert mich. das war dacht ich voll früh ausverkauft die letzten jahre?

aber dieses jahr mackt diebestellseite irgendwie. könnte also kompliziert werden _überhaupt_ karten zu bekommen... :nervous:
yeti2306
Karten für Luminosity und Trance Energy hab ich.

Jetzt bleibt nur noch zu klären, wie ich von Hamburg nach Utrecht und zurück komme und wie/wo ich dort übernachte.:conf:
godfatherdc
karten sind im sack =)
hoffe doch das pre-hoteltrefferei, löten + tanke & blumenstrauß klaufen auch wieder klar gehen :D
trancemaster63
quote:
Special Performance Armin van Buuren at Trance Energy

Two weeks left until the biggest trance event of the world strikes down in Utrecht, the Netherlands. Trance Energy is ready for party people from all over the globe. The line-up, wildly received by the international trance scene, will see a special performance by the Number One DJ of the world: Mr. Armin van Buuren.

Armin is hosting his 450th episode of his popular radio show 'A State Of Trance' in New York City on April 3rd. Not forgetting about his fans on the other side of the world, he will show us why he is one of the trance top of all times. With the aid of present-day communication technologies it will be possible for Armin to perform a show via satellite connection at Trance Energy, whilst in New York! A true premier, made possible by Vodafone.


Quelle: www.trance-energy.com
Frank-HH
quote:
Originally posted by godfatherdc

hoffe doch das pre-hoteltrefferei, löten + tanke & blumenstrauß klaufen auch wieder klar gehen :D


geht klar!!!;)

ps... aber ohne Alk!:haha:
MaSe87
Roll-Call:

1. Lordy + 1
2. DjDiPain + 1
3. Frank
4. Kai
5. GodfatherDC
6. Der Herr Frehn
7. Ronny-LE
8. Vanditine
9. Kaynitus
10.Jessy0182
11.vandit_freak
12.Sav0n
13.Basti1282 + 1
14.Ina
15.Desperado22 + 1
16.MaSe


Hoteltreff sehr willkommen. :) Ich weiß ja nicht, was ihr da alles anstellt, aber es klingt lustisch

Frank-HH
Armin’s special performance at Trance Energy
Hot news for all trance junkies attending the Trance Energy event, April 3rd in the famous Jaarbeurs venue in Utrecht. Armin van Buuren has just been added to the line-up!

He’s not actually going to be there in Utrecht, as he’s celebrating the 450th episode of A State of Trance in New York, but he is going to be playing live through a set up satellite connection! As one of the world’s leading DJ’s, he felt he couldn’t miss out on this important party, that draws trance fans from all across the globe to Dutch soil. Since it’s physically impossible to be in two places at the same time, Armin will bring you a short set through satellite. Live from New York, Vodafone provides the trance lovers a special performance, never done this way before.
Frank-HH
ist ja schon nächste woche :wtf:

sticky please!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement