|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
| Meneer vergeet blijkbaar hoe overtuigend mijn thuisland zich voor het EK heeft weten te kwalificeren :o |
|
|
| Jakhira |
| Chelsea 1-3 Aston Villa :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Man U verliest ook van Blackburn. Straks lukt het Kompany en de zijnen nog om de titel te pakken. |
|
|
| Jakhira |
| City gaat de titel niet winnen. De concurrenten gaan hem verliezen :p |
|
|
| Config |
| Een kampioenstitel WINT ge altijd :) |
|
|
| Jakhira |
Door honderden miljoenen schuld te maken :o
De FIFA moet daar dringend eens werk van maken :mad: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Man U verliest ook van Blackburn. Straks lukt het Kompany en de zijnen nog om de titel te pakken. |
veel gekwetsten en afwezigen bij ManU
City mag dan ManU vernederd hebben eerder op het jaar, ik denk nog steeds dat ze hem zullen winnen |
|
|
| Jakhira |
Er is weer actie in de Premier League vandaag :)
Kerstvoetbal  |
|
|
| Jakhira |
| Haha, merci Dieu :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jawadde, Messi. :) |
|
|
| Jakhira |

Wanted dead or alive :whip: |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Anderlecht kampioen |
:D |
|
|
|
|