|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
:D |
en wat zeggen we dan?
dank u incompetente scheids- en lijnrechters |
|
|
| Jakhira |
Je wordt kampioen over een heel seizoen... niet in één match ;)
Ook dit: na veel stress lijkt het alsof Aston Villa toch in de Premier League blijft, na een gelijkspel met Tottenham.
Bolton moet met zo'n 15-0 winnen om zich te redden :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en wat zeggen we dan?
dank u incompetente scheids- en lijnrechters |
schitterend gezegd Joeri!!! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Je wordt kampioen over een heel seizoen... niet in één match ;) |
dat bedoel ik ook ... over een heel seizoen gezien heeft Anderlecht het minste nadeel ondervonden en het meeste voordeel gehaald uit incompetente scheids- en lijnrechters. |
|
|
| Jakhira |
| Volgens mij heeft het feit dat ze de beste kern hebben die België in vele jaren gezien heeft er ook iets mee te maken hoor... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Volgens mij heeft het feit dat ze de beste kern hebben die België in vele jaren gezien heeft er ook iets mee te maken hoor... |
LOL ... beste kern ...
aanvallend kan ik u daar nog deels in volgen, daar hebben ze voldoende keuze, maar voor de rest is het toch eerder armoe troef. Ze mogen blij zijn dat ze erbij zijn uitgekomen dat Kouyaté als cv goed uit de voeten kan, want voor de rest hebben ze verdedigend toch niet veel goeds rondlopen. Juhasz haalt al een heel jaar geen niveau, Wasyl is gene voetballer maar ne beenhouwer, Deschacht is passé, Lukaku is gene verdediger ... de enige die verder af en toe wat niveau haalde was safari ... en Odoi, maar die mocht zelden spelen
Op't middenveld is't nu ook niet zo fantastisch; Biglia speelt al maanden als een platte vijg. En die Amerikaan met zn pornosnor die daar samen met die homo op het veld ronddwarrelt zijn gewone waterdragers.
als ge trouwens toch de beste kern hebt die België in jaren heeft gehad, dan speelt ge niet als een ordinaire counterploeg. Dan zou ge toch mogen verwachten dat Anderlecht de competitie domineert met aanvallend en attractief voetbal. En als er iets is wat anderlecht zelden tot nooit heeft gespeeld is het dat toch wel (geen enkele ploeg trouwens). |
|
|
| FCB_Fanatic |
| trouwens de beste kern van de laatste jaren in België is het team van standard dat in het seizoen 2007/2008 kampioen werd |
|
|
| Config |
Mja, Anderlecht zeker en vast verdiend kampioen, maar het had toch effe anders kunnen lopen zeg.. Club heeft door scheidsrechterlijke dwalingen toch veel schade ondervonden. Je kan zeggen dat Club loopt te bleiren en dat zo'n zaken eens kunnen voorvallen, maar:
Wie zegt dat Anderlecht nog wint op Club als de goal van Bacca niet onterecht wordt afgekeurd?
Wie zegt dat Club niet wint zonder dat onterecht doelpunt van Gent in buitenspel en dat zéér twijfelachtig afgekeurd doelpunt van Akpala?
Wie zegt dat Club de match niet gewoon met 0-2 wint gisteren nadat Bacca volledig alleen op goal wordt afgevlagd luttele seconden voor het eind van de match?
Niemand die kan ontkennen dat Club enkele bepalende beslissingen in zijn nadeel gezien heeft.
Vooral de lijnrechters hebben het flagrant laten afweten in de playoffs. Het is toch jammer dat de incompetentie van die vlaggemannen de hele playoffs in dergelijke mate beslist heeft. Ik ben er zeker van dat Club zonder deze blunders nu wel al zeker zou geweest zijn van de tweede plaats.
Over het kampioenschap zelf wil ik niets zeggen, maar het zou zeker nog niet beslist geweest zijn.
Of die fouten nu toeval zijn of niet.. Laten we maar hopen van niet zeker.. Stel dat het bij Anderlecht gebeurd was stond alvast de hele voetbalwereld op zijn kop. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Mja, Anderlecht zeker en vast verdiend kampioen, maar het had toch effe anders kunnen lopen zeg.. Club heeft door scheidsrechterlijke dwalingen toch veel schade ondervonden. Je kan zeggen dat Club loopt te bleiren en dat zo'n zaken eens kunnen voorvallen, maar:
Wie zegt dat Anderlecht nog wint op Club als de goal van Bacca niet onterecht wordt afgekeurd?
Wie zegt dat Club niet wint zonder dat onterecht doelpunt van Gent in buitenspel en dat zéér twijfelachtig afgekeurd doelpunt van Akpala?
Wie zegt dat Club de match niet gewoon met 0-2 wint gisteren nadat Bacca volledig alleen op goal wordt afgevlagd luttele seconden voor het eind van de match?
Niemand die kan ontkennen dat Club enkele bepalende beslissingen in zijn nadeel gezien heeft.
Vooral de lijnrechters hebben het flagrant laten afweten in de playoffs. Het is toch jammer dat de incompetentie van die vlaggemannen de hele playoffs in dergelijke mate beslist heeft. Ik ben er zeker van dat Club zonder deze blunders nu wel al zeker zou geweest zijn van de tweede plaats.
Over het kampioenschap zelf wil ik niets zeggen, maar het zou zeker nog niet beslist geweest zijn.
Of die fouten nu toeval zijn of niet.. Laten we maar hopen van niet zeker.. Stel dat het bij Anderlecht gebeurd was stond alvast de hele voetbalwereld op zijn kop. |
voor de titel kwam Brugge uiteindelijk toch tekort denk ik ... goeie kern, maar niet zo breed als Anderlecht en dus vlug in de problemen bij een paar afwezigen. En die hebben we de laatste tijd toch wel gehad. Ik ben er wel van overtuigd dat we zonder de incompetentie van de scheids- en lijnrechters al zeker van de tweede plaats waren geweest. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
trouwens de beste kern van de laatste jaren in België is het team van standard dat in het seizoen 2007/2008 kampioen werd |
Achteraf gezien wel ja: Dante, Defour, Witsel, Fellaini, Dalmat, Mbokani, De Camargo, Jovanovic, Onyewu,... de meesten hebben toch een mooi parcours afgelegd sinds dan. Zet ze nu allemaal samen, en je hebt echt wel een topploeg. Al gaat dat misschien ook wel op voor Anderlecht, daar heb ik zo niet meteen zicht op :) |
|
|
| Jakhira |
| Een typeploeg is geen kern :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Achteraf gezien wel ja: Dante, Defour, Witsel, Fellaini, Dalmat, Mbokani, De Camargo, Jovanovic, Onyewu,... de meesten hebben toch een mooi parcours afgelegd sinds dan. Zet ze nu allemaal samen, en je hebt echt wel een topploeg. Al gaat dat misschien ook wel op voor Anderlecht, daar heb ik zo niet meteen zicht op :) |
de verdediging van Anderlecht stelt dit jaar niet zoveel voor en moet sowieso onderdoen tov de standardverdediging van die kampioenenploeg. Een middenveld Witsel - Defour - Fellaini is ook gewoon sterker dan Biglia - Klestjan - Gillet. Aanvallend zal er meer evenwicht zijn |
|
|
|
|