|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Voor mij mag Hazard vervangen worden door Dembélé. Mertens is zowat hetzelfde type als Hazard, maar met zijn huidige vorm is Mertens 10x beter dan Hazard. Ook de mentaliteit van Mertens lijkt me positiever.
Ik denk dat Leekens dit oorspronkelijk ook van plan was, maar blijkbaar sukkelt Dembélé nog altijd met zijn knie. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Voor mij mag Hazard vervangen worden door Dembélé. Mertens is zowat hetzelfde type als Hazard, maar met zijn huidige vorm is Mertens 10x beter dan Hazard. Ook de mentaliteit van Mertens lijkt me positiever.
Ik denk dat Leekens dit oorspronkelijk ook van plan was, maar blijkbaar sukkelt Dembélé nog altijd met zijn knie. |
Ik ben fan van Dembele. Balvast, goed in duel en technisch sterk. Maar wat heeft hij op die jaren in Fulham al gepresteerd?
Ik denk dat je Hazard toch wel wat onderschat. Vergeet niet dat hij speler van het jaar was in Frankrijk en Lille mee naar de titel leidde. Dat schat ik toch hoger in dan een paar jaar aanmodderen bij Fulham of enkele weken de pannen van het dak spelen bij PSV. Nu, Mertens verdient die basisplaats wel. Laten we hopen dat hij zijn vorm kan aanhouden. Dan is PSV zeker niet zijn eindstation. |
|
|
| Real |
| Weet ik, maar wat heeft Hazard bij de Duivels al laten zien? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Weet ik, maar wat heeft Hazard bij de Duivels al laten zien? |
Als je zo redeneert kan je niemand zelfs maar laten debuteren. Hazard heeft nog geen potten gebroken, maar heeft ook nog niet zoveel volledige interlands gespeeld. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik ben fan van Dembele. Balvast, goed in duel en technisch sterk. Maar wat heeft hij op die jaren in Fulham al gepresteerd?
Ik denk dat je Hazard toch wel wat onderschat. Vergeet niet dat hij speler van het jaar was in Frankrijk en Lille mee naar de titel leidde. Dat schat ik toch hoger in dan een paar jaar aanmodderen bij Fulham of enkele weken de pannen van het dak spelen bij PSV. Nu, Mertens verdient die basisplaats wel. Laten we hopen dat hij zijn vorm kan aanhouden. Dan is PSV zeker niet zijn eindstation. |
Dembele en "een paar jaar aanmodderen bij Fulham" :toothless
t was er vorig jaar zijn eerste seizoen en hij heeft het zeker niet slecht gedaan. t zal nooit een topschutter worden, maar hij brengt de ploeg wel wat bij.
trouwens, Fulham niet onderschatten hoor, die hebben een vrij goed team en spelen in één van de sterkste competities ter wereld. De Franse competitie stelt dan toch stukken minder voor. Hazard is daarin tóp, maar het is nog afwachten of hij zoiets ook in Engeland zou kunnen brengen. Jammer dus dat hij geen transfer heeft gerealiseerd |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
best mogelijke opstelling denk ik. |
.
Hoewel ik zou overwegen om Vertonghen te vervangen door Vermaelen, hoewel dat bij deze wedstrijd natuurlijk geen optie is. En eigenlijk is het ook absurd om een speler als Vertonghen uit de ploeg te laten. Je kan hem wel een stationnetje opschuiven naar de plaats van Simons, maar Vertonghen is toch minder de 'stofzuiger' die Simons is. En aangezien Fellaini en Witsel beiden relatief offensief ingesteld zijn, vrees ik dat er af en toe misschien gaten gaan vallen als Vertonghen ook mee infiltreert. Enfin bon, luxeprobleem dus. Hoe lang was dat al niet geleden?
Ik zou Hazard momenteel toch ook boven Dembéle verkiezen, gezien de vorm en de revanchegevoelens die ongetwijfeld aanwezig zijn. Benieuwd hoe hij samen gaat spelen met Mertens. |
|
|
| djcresto |
| sja vergeet mijn post van Dembele maar. Ben altijd fan van hem geweest, maar zou nu zeker Hazard boven hem verkiezen. Vertonghen heeft leren achteraan blijven. Weet niet meer waar ik dat heb gelezen. En hij is de absolute leider van Ajax. Voor minder dan 20 miljoen vertrekt hij niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
Jah, en Kompany uit de ploeg spelen is al helemaal geen optie :p
Stel je voor dat Odoi eindelijk de langverwachte pure rechtsback blijkt te zijn, dan zit je nog met Alderweireld als centrale pion op overschot. Arme Georges. |
|
|
| Jakhira |
| Het spijt me jongens, maar dat was werkelijk belachelijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wel ne zure ja. Gebrek aan efficiënte genadeloos afgestraft. |
|
|
| MikeVee |
| :stongue: :stongue: :stongue: :happy2: |
|
|
| Config |
Ebde Lukaku daar gelijk ne pannekoek zien spelen? Amai ze.
Twas gewoon een belachelijke match van de Duivels.
Lekker nonchalant spelen, met een geluk op voorsprong komen en dan op zo'n royale manier in de fout gaan.
Meer dan 1 punt hadden we vandaag niet verdiend. |
|
|
|
|