return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 2)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
vrij los kampioen spelen? :D

als ge dan die eerste helft gisteren ziet zou ge dat toch niet zeggen; zwak, zéér zwak! gelukkig wel een beter begin in de tweede helft en met een gelukje de 1-0. Daarna een rode kaart, en toen begon het pas echt te lopen met een 5-0 als resultaat.

maar die eerste helft ... echt rampzalig, mss nog erger dan vorig seizoen
Config
Joeri ge zijt weer aant overdrijven.. ZO slecht was die eerste helft nu ook weer ni, er werd wel veel te traag gespeeld en de passing was niet goed. 0-2 achterstaan aan de rust, dat noem ik een slechte eerste helft. Der zijn redelijk wat halve kansen en ballen geweest die net niet goedvielen. Het was niet goed nee, maar om nu te zeggen dat het zeer zwak was.. we hadden ook in de eerste helft de match stevig in handen.

We wisten al op voorhand dat het in de eerste maanden wel meer zal voorvallen dat we mindere matchen en helften gaan hebben.
Jakhira
Hopelijk vanavond beter...

Opnieuw forfaitcijfers zal er wellicht niet inzitten :gsmile:
Jakhira
SUAREZ :crazy:

EDIT: Verdiend gewonnen en beterschap gezien ten opzichte van vorige week :)

Met wat meer aanvallende scherpte hadden ze meer kunnen scoren, maar dat is bijzaak. Canesin ziet er veelbelovend uit, al heeft hij zich een paar keer verloren gelopen in zijn eigen dribbels.

Suarez man van de match, eigenlijk zelfs los van zijn schitterende goal en assist.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jakhira
Suarez man van de match, eigenlijk zelfs los van zijn schitterende goal en assist.

tot het terug wat kouder wordt en / of Jacobs hem mentaal nogmaals breekt
Jakhira
Dat is helemaal niet erg. Vargas zal tegen dan fit zijn :D
FCB_Fanatic
quote:
Dat is helemaal niet erg. Vargas zal tegen dan fit zijn :D

gij hebt nog veel vertrouwen precies in een speler die in drie jaar tijd meer dan 50% van de matchen heeft gemist.
Jasperovitsj
Maar in die andere 50% wel zowat een van de beste spelers op de Belgische velden was.
Jakhira
Ik lees net dat RSCA en Chelsea een akkoord hebben bereikt in verband met Lukaku. Jammer, maar het zat uiteraad aan te komen - ook door de komst van Milan Jovanovic. Ik wens hem het allerbeste, behalve wanneer hij tegen Aston Villa speelt :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar in die andere 50% wel zowat een van de beste spelers op de Belgische velden was.

ik denk dat ik beter geplaatst ben om daarover te oordelen :)

Vargas is een heel goede speler ALS hij fit is EN in vorm is. In de periodes dat hij fit was, is het niet eens altijd geweest dat hij in topvorm was. Aan het begin van zijn tweede seizoen heeft hij tekenen getoond dat hij zijn potentieel kon waarmaken (met een aantal assists), ... tot hij weer uitviel. Maar vooral vorig seizoen heeft hij natuurlijk zijn beste niveau gehaald en dan ook 15 doelpunten gescoord en nog een aantal assists gegeven.

nadeel aan Vargas opstellen is echter dat je compromissen moet sluiten en dat Vargas opstellen moet gebeuren met duidelijke afspraken. Zeker in een 4-3-3 (zoals Anderlecht speelt) met Vargas op het middenveld. Vargas is geen flankspeler en zal vooral renderen als je hem in die opstelling als meest aanvallende middenvelder uitspeelt (eventueel als tweede aanvaller in 4-4-2 maar zo speelt Anderlecht niet). In een 4-3-3 moeten de twee andere middenvelders puur defensief denken zoniet verzuipt dat middenveld (zie vorig jaar bij Brugge met Geraert en Vadis die vonden dat ze ook moesten aanvallen).

ik verwacht zelf niet dat we al heel veel van Vargas gaan zien in zijn eerste jaar. Zelfs als hij terug volledig fit geraakt zal het volgens mij nog maanden duren alvorens hij zijn beste niveau zal halen. Bovendien zou het mij niet verwonderen dat Anderlecht hem te vroeg zal laten spelen waardoor hij terug zal hervallen. Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets het geval is bij een speler van Anderlecht.

Jakhira
Voetbal is duidelijk een wedstrijd met twee helften :stongue:
FCB_Fanatic
quote:
Voetbal is duidelijk een wedstrijd met twee helften :stongue:

en op het einde winnen de Duitsers !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement