|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| City wil ook Van Persie wegplukken bij de Gunners. Maar voor hem plus Hazard zullen ze toch al snel 80 miljoen moeten neertellen. Dat is zelfs voor hun maatstaven een pak geld. Dan gaan er toch enkele toppers moeten vertrekken? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
Bij Arsenal zou hij ook niet misstaan hebben lijkt me. |
Hazard zal ook wel prijzen willen pakken vermoed ik :D |
|
|
| Jakhira |
Pronostieken voor vanavond? :)
Maar ik ben eigenlijk meer met de volgende wedstrijd bezig, ik wacht al zo'n 14 jaar op Engeland - België :D |
|
|
| Config |
Voor vanavond? 3-0
In Engeland: 1-2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben heel benieuwd voor vanavond. Hazard eindelijk op "zijn" positie, en met Fellaini en Witsel in steun moet hij zich toch volledig kunnen uitleven. Kudos voor Wilmots als het goed uitpakt, heeft hij meteen in 1 wedstrijd al beter gedaan dan Leekens ^^ De verdediging is misschien niet de beste die de Duivels momenteel kunnen opstellen, maar voor een tegenstander als Montenegro zou het toch moeten volstaan.
Tegen Engeland zal het andere koek zijn, maar met Vince The Prince in de ploeg komt dat wel goed :D Zou Lukaku speelminuten krijgen? |
|
|
| Config |
Lukaku's speelminuten zullen in correlatie staan met zijn gespeelde minuten bij Chelsea dit seizoen. Maw een invalbeurt van 2 minuten zal ruimschoots volstaan.
Afwachten wat Hazard doet indeed. Als het niet pakt dan zullen we het op 90% ook wel kunnen klaren zeker :cool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
België - Montenegro: 2-1
Engeland - België: 2-0 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Afwachten wat Hazard doet indeed. Als het niet pakt dan zullen we het op 90% ook wel kunnen klaren zeker :cool: |
Op basis van welke resultaten komt onze zelfoverschatting eigenlijk? :toothless |
|
|
| FredNova |
Vanavond 3-1 winnen
Op Wembley 2-2 :-) |
|
|
| MikeVee |
| boeit me niet als ze nu winnen, telt toch nergens voor mee. |
|
|
| Jakhira |