|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| ik ben benieuws welke gevolgen dit gaat hebben bij de spelers |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
Niet te doen.
|
Sja tot je het geld aangeboden krijgt natuurlijk. Preudhomme was ook snel weg bij een schitterende club als Twente. 2 jaar ginder en je zorgt voor financiële zekerheid voor gans je leven en waarschijnlijk ook voor dat van je kinderen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Oliedollars > integriteit
Enfin, hopen voor hem dat hij niet na 2 maanden al buiten ligt omdat de resultaten tegenslagen (want die sjeiks denken precies dat ze een titel gewoon kunnen kopen ), want dan gaat hij in België wel de wind van voren krijgen. |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
dan gaat hij in België wel de wind van voren krijgen. |
Wie als trainer met twee verschillende ploegen kampioen speelt, hoeft wellicht niet meteen te vrezen om zonder job te vallen ;) |
|
|
| Jakhira |
Welkom thuis, Dieumerci :D
Ik ben voorstander! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als hij wat volwassener en professioneler geworden is wel ja. En als hij zichzelf ook niet meer de beste spits van Europa waant, dan wel ja. |
|
|
| djcresto |
| Mss stapt Jacobs nu eens af van dat systeem met 1 echte spits. |
|
|
| Jakhira |
Benieuwd naar de Duivels :)
Vriendschappelijk of niet: ze moeten gewoon winnen om de huidige schwung erin te houden. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Benieuwd naar de Duivels :)
Vriendschappelijk of niet: ze moeten gewoon winnen om de huidige schwung erin te houden. |
FAIL
Wat mij vooral opvalt is het grote aantal blessures en het seizoen is amper begonnen. |
|
|
| Jakhira |
Het zal er wel in, vond ik. Zeker in het begin van de tweede helft hebben ze moeten scoren.
Ik kijk er naar uit om Hazard en Mertens binnenkort op de flanken te zien. |
|
|
| djcresto |
| Mertens profileert zich echt wel, ook bij PSV. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wat mij vooral opvalt is het grote aantal blessures en het seizoen is amper begonnen. |
Bwah, ik vermoed eerder een hoop spelers die met het oog op de belangrijke matchen van de komende weken geen risico willen nemen tijdens een onbelangrijke oefenmatch. Het zou me niet verbazen als bijvoorbeeld Ogunjimi dit weekend plots miraculeus veel sneller hersteld blijkt dan eerst verwacht ^^
Mertens was wel top ja, wat mij betreft krijgt hij vanaf nu een basisstek. Laat Hazard, Chadli, De Bruyne en Dembele het maar uitvechten voor de andere plaats :p Ik hoop ook dat Fellaini snel terug wat matchritme opdoet, want de driehoek Simons - Witsel - Fellaini (waar ik ook veel van verwachtte) kwam nog niet echt uit de verf. |
|
|
|
|