|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
| ing Aguero :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
:crazy:
Ik gun het Kompany van harte. |
|
|
| Jakhira |
| Hem wel, maar de rest :o |
|
|
| Progrez |
| Toch weer bedenkelijk. Manchester City moet op een bepaald moment in de wedstrijd nog twee keer scoren om kampioen te spelen en toevallig gebeurt dat. In de 92e en 94e minuut om precies te zijn. Mij maken ze niets meer wijs. |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Jakhira
ing Aguero :whip: |
idd grrrrrrrr :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Config |
| De titel is wel terecht, United zal zich 1-6 de slachtpartij nog lang herinneren denk ik. :tongue2 |
|
|
| Jakhira |
| Het is wel een gekochte titel :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| jammer ... mijn voorkeur ligt toch veruit bij United |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zal er niet makkelijker op worden als Hazard naar United trekt :D |
|
|
| Config |
| Liever naar City, kan United niet rieken :D |
|
|
| lievez |
Ik zou hem graag naar United zien komen maar ik vrees ervoor dat City ermee weg is :(
Bij Arsenal zou hij ook niet misstaan hebben lijkt me. |
|
|
|
|