|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Grappig hoe we spelers van het jaar hebben in verschillende europese comptities, en daarnaast verschillende kandidaten, maar de rode duivels nog steeds niets voorstellen. 1 + 1 = 0 als het over de rode duivels gaat, niet 2 of 3. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien dat een nieuwe coach daar wel iets aan kan veranderen. |
|
|
| Jakhira |
| Ik denk daar net hetzelde over, Jasper. |
|
|
| Real |
| Het probleem zit elders. Noem eens één goede efficiënte Belgische spits op. Er is niemand die op internationaal niveau het verschil kan maken. |
|
|
| Config |
| Mirallas heeft blijkbaar terug een goed seizoen achter de rug in Griekenland.. maar niet echt een sterke competitie natuurlijk |
|
|
| Jasperovitsj |
:haha: :haha:
Willie Wilmots als nieuwe T1 dan? |
|
|
| Jakhira |
Is dat een betrouwbare bron?
Vandaag veel spanning in Engeland...
Welke Manchester gaat kampioen worden?
Wie degradeert samen met Wolves en Blackburn?
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ariel Jacobs zal waarschijnlijk wel vrijkomen... :stongue: |
|
|
| Jakhira |
Eigenlijk zit ik er totaal niet mee in, of hij aanblijft of niet  |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zou De Keersmaecker Guardiola al gebeld hebben? :D |
|
|
|
|