|
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Die heeft sinds enkele weken geen kloten meer te zeggen. Binnen dit en twee jaar zit Antwerp terug in eerste. |
|
|
| Jakhira |
Aston Villa 3-1 Blackburn Rovers :D
Wie naar Match Of The Day kijkt: let op het eerste doelpunt ;)
Hopelijk volgende week net zo goed, aangezien ik er zal zijn.
EDIT: ze sluiten de dag zelfs af bovenaan het klassement :p
Geen Lukaku in de Chelsea selectie, helaas. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| vanavond hebben we nogmaals de bevestiging gekregen dat een Belgische ploeg niets te zoeken heeft in de CL |
|
|
| Config |
| Twas enorm met de hakken over de sloot. In de 2de helft en vooral in de verlengingen werd Macabi Haifa gevaarlijker en gevaarlijker. Het mag een wonder heten dat ze er niet uit liggen, maar ze maken het wel heel mooi en volwassen af met de penalty's. |
|
|
| Jakhira |
Ik heb er niks van gezien aangezien er in Engeland bekervoetbal was (met 2-0 gewonnen helemaal op het einde), maar ik las net de reacties van de Genk spelers... en ik moet zeggen dat ik daaruit niet de conclusie trok die jullie hier stellen. Er sprak zelfs iemand van 'verdiend gewonnen' :conf:
Die Limburgers houden zich in de waan zeker? Maar de kwalificatie is uiteraad goed voor het Belgisch voetbal en Genk zou zo'n 15 miljoen rijker zijn.
Vercauteren was in het stadion, naar het schijnt. Een man van Anderlecht blijft een man van eer :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik heb er niks van gezien aangezien er in Engeland bekervoetbal was (met 2-0 gewonnen helemaal op het einde), maar ik las net de reacties van de Genk spelers... en ik moet zeggen dat ik daaruit niet de conclusie trok die jullie hier stellen. Er sprak zelfs iemand van 'verdiend gewonnen' :conf:
Die Limburgers houden zich in de waan zeker? Maar de kwalificatie is uiteraad goed voor het Belgisch voetbal en Genk zou zo'n 15 miljoen rijker zijn.
Vercauteren was in het stadion, naar het schijnt. Een man van Anderlecht blijft een man van eer :p |
ik heb beide matchen gezien. als het vorige week aan de rust 4-0 had gestaan was dat niet overdreven geweest; Genk werd toen van het kastje naar de muur gespeeld. Haifa was toen gewoon een aantal klassen sterker: ze waren beter als ploeg met spelers die technisch ook een pak beter zijn dan die van Genk. Ze werden wel geholpen door de tactische flaters van Vercauteren (Denier had zn werk vandaag wél goed gedaan). In de tweede helft kwam Genk er toen beter door, vooral omdat de Israeliërs er volledig door zaten, maar nog steeds hebben ze toen kansen gehad om te scoren. Hierbij moet vermeld worden diat ook Genk in de eerste en tweede helft zijn kansen heeft gehad.
Vandaag was Genk de beter voetballende ploeg in de eerste helft. Vanaf de tweede helft nam Haifa steeds meer het spel in handen met kansen langs beide kanten.
Proficiat voor de mannen van Genk dat ze zich uiteindelijk toch hebben geplaatst, maar er gaat een mirakel nodig zijn (of een extreem goede loting) om een 0 op 18 te vermijden.
Als ze tegen Man U of Barcelona uitkomen ga ik trouwens wel eens een matchke kijken. Het is natuurlijk logisch dat ik dan voor de uitploeg supporter |
|
|
| djcresto |
Het was gisteren een wereld van verschil met de eerste helft vorige week. Nu heeft iedereen zijn kop er voorgelegd. Voetballend was Haifa in de 2e helft beter, die mannen kunnen echt wel sjotten maar Genk heeft gevochten tot het eind.
Verdiend gewonnen zou ik niet durven zeggen. Had Haifa gewonnen dan had Genk daar niet veel op af te dingen. Genk kreeg in totaal misschien iets betere kansen maar ze kregen ook een bal op de paal tegen.
In de penalty's maken ze het wel goed af. Allen goed getrapt en die 2e penalty pakt Koteles heel goed.
Of ze er iets van gaan bakken zal van verschillende factoren afhangen. De tegenstand, de volgorde van de wedstrijden, blessures, geluk. Er zit alleszins nog 1 niet wereld topper in hun poule.
Hun huidige kern is wel te klein om momenteel op alle vlakken mee te strijden. Naast hun basiself komt er hooguit 5 man. |
|
|
| Progrez |
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo veel lege vakken in het stadion waren? Naar verluidt zaten er 13.000 toeschouwers, terwijl we het hier toch over de - volgens velen - wedstrijd van het jaar hebben.
Goed voor Genk. Veel chance gehad, die twee wedstrijden, maar ik gun het ze. Al is het maar omdat ze daar nog meewerken met de pers en niet tegenwerken zoals de Steegen op Anderlecht doet. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Progrez
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo veel lege vakken in het stadion waren? Naar verluidt zaten er 13.000 toeschouwers, terwijl we het hier toch over de - volgens velen - wedstrijd van het jaar hebben.
|
Klopt, geen 14000 toeschouwers. Ik vond het ook vreemd, zelfs een beetje triest. |
|
|
| djcresto |
| Witsel! Vrij indrukwekkend Benfica gisteren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De nationale ploeg kan er alleen maar bij varen. |
|
|
| Real |
| Zeer leuke poule voor Genk. :) |
|
|
|
|