return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Voetbalseizoen 2011 - 2012 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Volkomen kansloos wel.

En Lukaku keert sneller dan verwacht terug naar de Belgische velden ^^
Jakhira
Ik ga toch proberen om de wedstrijd tegen Chelsea mee te pikken :)

Vier Belgische ploegen die Europees mogen spelen. Niet slecht!
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Volkomen kansloos wel.

En Lukaku keert sneller dan verwacht terug naast de Belgische velden ^^
FenixStyle
Sportief gezien is het een zeer zware loting en maken we uiteraard weinig kans. (alhoewel we in onze vorige CL-campagne ook wel gelijke spelen haalden tegen oa Real Madrid, Roma,...)

Qua uitstraling zijn het echter telkens mooie affiches en ook verplaatsingen die zeker doenbaar en niet te duur zijn. Het wordt nu dus gewoon zes matchen volop genieten, en elk punt dat we toch rapen gewoon vieren als een overwinning.
FCB_Fanatic
een vrij degelijke loting voor de ploegen in de Europe League vandaag :)
FCB_Fanatic
1-0 met nog een minuut te spelen en het nog weggeven ... ondanks al de veranderingen is er nog niet veel veranderd

over de match zelf: zowel Anderlecht als Brugge waren niet goed en een 1-1 gelijkspel is waarschijnlijk een terechte uitslag. Brugge begon nog degelijk, maar uiteindelijk was Anderlecht in de eerste helft mss iets beter. Brugge stond niet goed opgesteld. ze probeerden wel het spel te maken, maar door de slechte opstelling kon Anderlecht goed van de ruimte profiteren en kwamen ze er soms goed counterend uit. Wel met weinig kansen tot gevolg.

In de tweede helft leek er langs Brugge kant wel bijgestuurd en was die helft ook meer voor Brugge. Jammer dat een voorsprong wéér wordt weggegeven.

over de scheids: zwak, zwakker, zwakst ... duidelijk dat hij niet voor een thuisfluiter wou uitgemaakt worden. Zeker in de eerste helft werd alles in het voordeel van Anderlecht gefloten. tweede helft was beter maar nog steeds niet goed dus (nu met een aantal discutabele beslissingen in het voordeel van Club)
djcresto
ha Gent al aan kop :)
Jasperovitsj
Drieske Mertens is anders ook wel goed bezig daar bij PSV, dit weekend een hattrick gemaakt en momenteel royaal topschutter in de Eredivisie. Dat gaat wat geven op de flanken vrijdag, de Azeri's gaan afzien :D

Jammer wel dat Vermaelen ontbreekt, maar dan schuift Lombaerts gewoon naar het centrum op en gaat Jantje Vertonghen op de linksback spelen. Of omgekeerd.
Real
Leekens heeft Ciman er bij gehaald. :haha:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Leekens heeft Ciman er bij gehaald. :haha:

ik heb die een jaar meegemaakt bij Club: toppertje en zéér onderschatte speler !

:D

FCB_Fanatic
het zou waarschijnlijk volgende opstelling worden voor de match morgen in Bakoe:

-------------- Lukaku --------------
Hazard --------------------- Mertens

------- Witsel ---- Fellaini -------
-------------- Simons --------------

Lombaerts ------------- Alderweireld
------- Vertongen -- Kompany -------
------------- Mignolet -------------

deze match winnen en dan die tegen Kazachstan thuis. Afhankelijk van de resultaten die Turkije (Oostenrijk?) haalt wordt het dan mogelijk een grote finale in Duitsland voor kwalificatie. Ik was normaal van plan om die match te gaan kijken in Duitsland, 't wordt in Dusseldorf gespeeld en dat is niet zo heel ver van hier, maar dat blijkt waarschijnlijk niet echt haalbaar gezien de dag en het aanvangsuur (Di 11/10 om 19u).

Volgende week gaan we al iets meer weten wat de kwalificatiekansen betreft als Turkije in Oostenrijk speelt (ik ga er daarbij vanuit dat België morgen wel wint natuurlijk :toothless )
djcresto
best mogelijke opstelling denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement