|
Wie rookt er allemaal ?
|
View this Thread in Original format
| @ddicted |
| Ikke zelf niet, tis vet goor maar das mijn mening. |
|
|
| DanceTrend |
| Ik ook niet.. Zie het nut er niet van :) |
|
|
| Access |
Ik zie passief roken er nie tussen staan :D
Neen, ik rook nie ... ranzig man |
|
|
| ScuL |
Nope. ranzig.
Een meisje dat rookt is bij mij btw ook meteen exit :p |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Access
Ik zie passief roken er nie tussen staan :D
Neen, ik rook nie ... ranzig man |
Hehe passief roken :D Knappe jongen als je daar nee in kunt vullen. |
|
|
| Odyne |
| IK NIET! ;) wel ooit gedaan, in een foute mee-loop periode in mn leven... (3 jaar terug, toen ik nog 14 jarig was en niet inzag hoe fout de vriendinnen waren waarmee ik omging ;)) |
|
|
| hamburgerboefje |
| Ikke ook lekker niehiet, het is gewoon niks voor mij, wel af een toe een Gvr... |
|
|
| blighty |
Hi,
Hier ook een "Nee" Natuurlijk wel passief bij ouders en kennissen, maar die optie stond niet vermeld :)
Ik zou niet weten of het goor is of niet, ik heb het lang geleden een keer geprobeerd, maar ja, ik zie ook geen voordelen in het roken verder, afgezien van het spekken van onze staatskas :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ScuL
Nope. ranzig.
Een meisje dat rookt is bij mij btw ook meteen exit :p |
Mijn laatste ex...GADVER...net voordat ik haar op der bek pakte had z e net een peuk naar binnen gewerk...GADVER...relatie duurde ook maar 3 weken :p
Ik rook zelf soms...maar allen goeie lekker sigaren :p
|
|
|
| Teknikol |
Ik ben niet de enige die rookt op het Holland forum...er stond er nog 1...maar wie dat was?
Ik geef het toe, jullie vinden me vast zwak ofzo, maar goed.
Ben er trouwens wel van overtuigt dat er geen voordelen aan vast zitten, alleen maar nadelen, maar stoppen is ook weer zowat he:(
Belangrijkste nadeel: bij meisjus (denk ik) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Hehe passief roken :D Knappe jongen als je daar nee in kunt vullen. |
Had je passief roken er tusse moete zette :p :p
Nee, echt prettig vinnik 't nie om in de gare sigarette walm te zitte, maar tis zo ongezellig om iedereen weg te sture omdat ze zitte te roke ... just my thoughts
Owjah ... wijfe die roke is idd HELEMAAL NIX :D :D |
|
|
|
|