return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Wie rookt er allemaal ?
View this Thread in Original format
@ddicted
Ikke zelf niet, tis vet goor maar das mijn mening.
DanceTrend
Ik ook niet.. Zie het nut er niet van :)
Access
Ik zie passief roken er nie tussen staan :D

Neen, ik rook nie ... ranzig man
ScuL
Nope. ranzig.
Een meisje dat rookt is bij mij btw ook meteen exit :p
@ddicted
quote:
Originally posted by Access
Ik zie passief roken er nie tussen staan :D

Neen, ik rook nie ... ranzig man


Hehe passief roken :D Knappe jongen als je daar nee in kunt vullen.
Odyne
IK NIET! ;) wel ooit gedaan, in een foute mee-loop periode in mn leven... (3 jaar terug, toen ik nog 14 jarig was en niet inzag hoe fout de vriendinnen waren waarmee ik omging ;))
hamburgerboefje
Ikke ook lekker niehiet, het is gewoon niks voor mij, wel af een toe een Gvr...
M5
uiteraard niet..
blighty
Hi,

Hier ook een "Nee" Natuurlijk wel passief bij ouders en kennissen, maar die optie stond niet vermeld :)

Ik zou niet weten of het goor is of niet, ik heb het lang geleden een keer geprobeerd, maar ja, ik zie ook geen voordelen in het roken verder, afgezien van het spekken van onze staatskas :)

Greetings,
Blighty
New Wave
quote:
Originally posted by ScuL
Nope. ranzig.
Een meisje dat rookt is bij mij btw ook meteen exit :p


Mijn laatste ex...GADVER...net voordat ik haar op der bek pakte had z e net een peuk naar binnen gewerk...GADVER...relatie duurde ook maar 3 weken :p

Ik rook zelf soms...maar allen goeie lekker sigaren :p

Teknikol
Ik ben niet de enige die rookt op het Holland forum...er stond er nog 1...maar wie dat was?

Ik geef het toe, jullie vinden me vast zwak ofzo, maar goed.

Ben er trouwens wel van overtuigt dat er geen voordelen aan vast zitten, alleen maar nadelen, maar stoppen is ook weer zowat he:(

Belangrijkste nadeel: bij meisjus (denk ik)
Access
quote:
Originally posted by @ddicted
Hehe passief roken :D Knappe jongen als je daar nee in kunt vullen.


Had je passief roken er tusse moete zette :p :p

Nee, echt prettig vinnik 't nie om in de gare sigarette walm te zitte, maar tis zo ongezellig om iedereen weg te sture omdat ze zitte te roke ... just my thoughts


Owjah ... wijfe die roke is idd HELEMAAL NIX :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement