return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
טיול שנתייי (pg. 10)
View this Thread in Original format
nesher
הייתי באכסניה הזאתי שנה שעברה
וזה ממש לא קרוב כל-כך לעיר
זה איזה 4-5 דקות נסיעה באוטובוס
וזה שיאאא הרחוק ברגל
לא הייתי חושב אפילו על לעשות את זה
אבל זה מזה נחמד כי ראינו את הקארין איי בדרך
וכל מיני חארטות
חוץ מזה
נחמד מאוד באכסניה הזאתי
עשינו שם פוללללללל דאחקות
תהנה אחשלי
Pinto
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון...
יש שם מעין אגם פרטי כזה שלהם... שיוצאים משם על סירות פדלים וקיאקים וכאלה דברים
ויש שם גם סנוקר ופינג פונג אם אני זוכר נכון
קיצר אתם הולכים להנות


וואלה ? לא ידעתי שזה עד כדי כך מלון טוב
איפה זה נמצא בערך ?
Sniper
ממממ לדעתי אכסניה זה הכי כיף בשביל טיול שנתי
כאילו לא מגבילים אותך או משו כזה כאילו במלונות יש הגבלות
בקיצר אין לי כוח לפרט אני יותר מידי לחוץ ביגלל המסיבה
מממ בוא נגיד ככה שבאכסניה יש יותר חופשיות לעשות רעש ובלאגן
nimrod levi
quote:
Originally posted by nesher
הייתי באכסניה הזאתי שנה שעברה
וזה ממש לא קרוב כל-כך לעיר
זה איזה 4-5 דקות נסיעה באוטובוס
וזה שיאאא הרחוק ברגל
לא הייתי חושב אפילו על לעשות את זה
אבל זה מזה נחמד כי ראינו את הקארין איי בדרך
וכל מיני חארטות
חוץ מזה
נחמד מאוד באכסניה הזאתי
עשינו שם פוללללללל דאחקות
תהנה אחשלי


תן עוד פרטים בקשר לאכסנייה...
למה אמרו לנו זה על החוף הצפוני בערך...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Pinto
וואלה ? לא ידעתי שזה עד כדי כך מלון טוב
איפה זה נמצא בערך ?


זה צמוד לריביירה...
או מול המלך שלמה אם זה עוזר לך
או חמש דקות מהילטון מלכת שבא ומהגשר
תבחר אתה


ונמרוד... ליד קלאב הוטל יש אכסניה מצוינת... זה ממש ליד הכיכר
זה ממש שתי דקות מהדירה ששכרנו בחופש
בנזונה שם אם זה מה שאני חושב שזה
מול הסלע האדום... אם אתם שם חפש מכולת כזאת שקוראים לה שקמית
שיא הזול!!!
בקבוק מים ב 1.65 שקל
קולה ב 3.40 או משהו כזה... חבל על הזמן איזה ארוחות אפשר להוציא שם בכלום כסף
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
אמרו לנו שזה ליד קלאב הוטל...
:conf:


כן קוראים לזה אכסניית אנה אם אני לא טועה ...
אחלה אכסנייה תמיד לוקחים לשם טיולים שנתיים !
באמת אכסנייה ברמה יחסית טובה - חדרים סבבה וזה קרוב להכל
ויש שם קיוסק שתוח כל הלילה ומוכר אלכוהול ונרגילות - ממש
בתוך האכסנייה מתחת למגורים !

נחמד שם קיצר ...
MoSH_MaN
חזרתי מהטיול שנתי

בעיקרון הטיו עצמו היה מאפן
אבל היה מצחיק בלילה

שכבה מפגרת
היה מלחמת אוכל חחח ואחר כך גם בלונים וכמה נפצים


היה מסיבה והבאתי ל
DJ
2 דיסקים
והוא שם חלק מהשירים

DECIBAL!!!!!!!1
Tarantula
יווואאאווו אנשים, מה המצב???:)
אך התגעגעתי לכולכם!!! כרגע חזרתי מהטיול השנתי, היה מזה צחוקים קטעים ומה לא...
הטיול הכי כיף בחיים שלי נראה לי, לא עשו לנו המון מסלולים וכאלה, הטיול היה יותר כיף, עם כול מיני סנפלינג, אופנים, גמלים ועוד שטיות...
וביום האחרון עשו לנו הפתעה, נתנו לנו חדרים במאין בית מלון..
איזה שכונה עשינו שם... חחחח....
טוב אני מזה עייפה כרגע... לא ישנתי 4 ינים כבר,
אז יאללה
מממווואאאאהההההההההההה
:happy2: :happy2: :D :D :haha: :haha: :tongue3
Hell_Copter
טוב שחזרת בריאה ושלמה אלונה
שמח שנהנית למרות את יודעת מה... :)

ומוש... התגעגעתי לזיוני שכל שלך....
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ומוש... התגעגעתי לזיוני שכל שלך....


ושהוא לא היה

היה לך את שלי

luckystrike
ברוכים הבאים !!!
WOOT WOOT ...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שחזרת בריאה ושלמה אלונה
שמח שנהנית למרות את יודעת מה... :)

ומוש... התגעגעתי לזיוני שכל שלך....



איזה זיוני שכל?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement