|
טיול שנתייי (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| אני ביב5 באוהל שם |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by idanhakia
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?
חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש |
וואלה ?? איפה אתם תהיו באיזה אכסנייה ? |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Pinto
וואלה ?? איפה אתם תהיו באיזה אכסנייה ? |
ואללה אחי אין לי שמץ של מושג אבל נראה לי זאת האכסנייה שמול הקניון בדיוק ליד קלאב אוטל
ואי ואי מהה הולך להיות שם !!!!!!!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by idanhakia
ואללה אחי אין לי שמץ של מושג אבל נראה לי זאת האכסנייה שמול הקניון בדיוק ליד קלאב אוטל
ואי ואי מהה הולך להיות שם !!!!!!!!!! |
חחחח.... הינו באכסניה הזאת שנה שעברה נראה לי...
:D |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... הינו באכסניה הזאת שנה שעברה נראה לי...
:D |
וובאיזה אכסנייה אתם השנה ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Pinto
וובאיזה אכסנייה אתם השנה ? |
שק שינה מכיר?
זה טיול חוצה ישראל... מתחילים באילת ועולים למעלה ככה שאין אכסניה |
|
|
| MoSH_MaN |
ואאלללהה
אין לי זין לצאת לטיול השנתי
שנה שעברה הוא היה מאפן בטירוף
אבך אם אני נשאר אני צריך לעשות עבדוה מזדיינת
זוביייי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואאלללהה
אין לי זין לצאת לטיול השנתי
שנה שעברה הוא היה מאפן בטירוף
אבך אם אני נשאר אני צריך לעשות עבדוה מזדיינת
זוביייי |
עבודה בגלל שאתה לא יוצא לטיול?!
חחחח... פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה...:stongue: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
עבודה בגלל שאתה לא יוצא לטיול?!
חחחח... פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה...:stongue: |
מה, באמת?????
זה חוק חדש שיש ברוב בתי הספר בארץ
מי שלא יוצא לטיול שנתי או לכל פעילות של סל תרבות של הביצפר, ואין לו סיבה מוצדקת או איזה אישור, צריך להכין עבודה בנושא
איזה זין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
עבודה בגלל שאתה לא יוצא לטיול?!
חחחח... פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה...:stongue: |
ת'אמת שמעתי על זה איזה פעם אבל חפיף...
נראה לי שגם אנחנו נישן באוהלים אבל אני לא בטוח בזה
ולפי המסורת של הבית ספר שלי אנחנו נצא לקראת פסח... נראה לי |
|
|
| oDrori |
[אני רואה את הטרד הזה ומתחיל לחשוב]
איזה חרא זה לצאת לטיול במדבר שוב... כיהרי כבר עשינו את זה שנה שעברה... רגע... זה לא היה לפני שנתיים? נו ידוע שיוצאים שנתיים רצוף למדבר... נו אבל יש לי זיכרון מטושטש של "הייתי אמור לצאת למדבר ושינו את זה למקום אחר"... אה, כן? אז איך זה שאתה לא יודע לאן יוצאים השנה? לא יודע... טוב נו בטח יוצאים שוב למדבר איזה חרא.... רגע רגע... אני זוכר במפורש את הטיול למדבר... נראה לי בכיתה ט' אבל אני לא יודע זה לא מהדברים שצריך לזכור... ואני זוכר די טוב שביטלו לנו את הטיול בי' והעבירו אותנו לאנשהו... אבל לאן אני הולך השנה? לא אילת זה שנה הבאה... מדבר כבר היה... וואטאפאק לאן הולכים השנה?!??!?!
<כעבור יום, ברגע זה>
*Ding* פולין!!!!
[/Thought] |
|
|
| Hell_Copter |
| אני מקווה שאתה יודע שפולין זה לא חובה וזה לא בא במקום טיול שנתי |
|
|
|
|