return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
טיול שנתייי (pg. 9)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
יאללה לילה טבו אחים
אני נוסע מחר לטיול שנתי של יומיים בגליל
MoSH_MaN
הנה הדיסקים שצרבתי !!













ביי!!
nesher
ואללה חזרתי עכשיו מהטיול
איזה טיול טובבב
רק חבל שהיינו שם רק יומיים כוס רב רבאקקקקקק
היה יכול להיות כזה סבבה
איזה צחוקים , כמה המורים זיינו תשכל שהם יחפשו בתיקים
יבדקו בחדרים מי מעשן נרגילה ושתייה
והכל
חחחחחחחח
עשינו הכל
סיגריות במסלול ליד המדריכים
נרגילה בחדרים
והכי כיף
שתייההה
השתכרנו כולנו
איזה קטע
וודקהההההה
סמירנוף אייס
בקרדי
בלאט
איזה טוב היה
ב12 המורים כבר חרפווווו
כולם היו בחוץ
:DDDDD
חוץ מזה היה יום נחמד גם בחמת-חדר
למרות שעד עכשיו יש לי קצת ריח של גופרית(ביצה) אבל לא נורא
DjChook
העיקר שנהנת

מוש - שלח לי :)
Pinto
לנו בסוף דחו את הטיול ל 29 היינו צריכים לנסוע היום
לפחות נתנו לנו מלון יותר טוב מרינה קלאב
מישהו מכיר יודע איך הוא ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Pinto
לנו בסוף דחו את הטיול ל 29 היינו צריכים לנסוע היום
לפחות נתנו לנו מלון יותר טוב מרינה קלאב
מישהו מכיר יודע איך הוא ?


מרינה קלאב מלון פצצה!!!!!!!!!
אני לא הייתי מתנגד ללכת לשם עם חברים שלי שלא לדבר על בית ספר
חברים שלי היו שם כשאנחנו היינו בריביירה (ריביירה ומרינה קלאב אחד ליד השני) אז כל הזמן היינו אצלם
DjChook
מרינה קלאב זה מלון שולטטטטטטט

קיאקים אכזריים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מרינה קלאב זה מלון שולטטטטטטט

קיאקים אכזריים


נכון...
יש שם מעין אגם פרטי כזה שלהם... שיוצאים משם על סירות פדלים וקיאקים וכאלה דברים
ויש שם גם סנוקר ופינג פונג אם אני זוכר נכון
קיצר אתם הולכים להנות
nimrod levi
רק לנו דפקו איזה אכסניה מסכנה?

אכסניית אילת...
טוב לפחות זה במרכז ליד הכל:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
רק לנו דפקו איזה אכסניה מסכנה?

אכסניית אילת...
טוב לפחות זה במרכז ליד הכל:rolleyes:


ליד מה זה?
אכסניית אילת לא נשמע לי ממש מוכר...

אנחנו יוצאים לאילת רק באיזה מרץ או משהו כזה... אז לנו עוד יש זמן

nimrod levi
אמרו לנו שזה ליד קלאב הוטל...
:conf:
Sniper
quote:
Originally posted by nimrod levi
אמרו לנו שזה ליד קלאב הוטל...
:conf:



ממממממ אם זה ליד קלאב הוטל אזז זה שיאאאאא הקרוב לעיר כאילו זה בעיר! חיחי
שתי דקות מהקניון
למרות שאני אישית לא שמעתי על המקום הזה בחיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement