|
טיול שנתייי (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
וואלה?
למה אני לא זוכר שהיה מאבטח בכלל...
לא נורא...
:-)
יוואו באמת היה הטיול הכי כייף בארץ שנה שעברה |
חחח לנו המאבטח הציע לגלגל איתו
חחחחחחחחחחחח מאבטח עם נשק... ומסומם.. מאד בטוח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב, כמה זמן זה ליבנה ממזכרת באוטובוס? אולי אני יקפוץ... |
ואללה לא יודע........
10 דקות?
רבע שעה?????
בכלל לא הרבה |
|
|
| Vortex_SA |
| וואללה, אז אני יקפוץ... |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Pinto
מתי אתם באילת ???
אנחנו יוצאים ב 22 חודש הזה |
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?
חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה, אז אני יקפוץ... |
סבבבבבבבבהההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתי? תקבע איתי אחי
יש לך את הטלפון שלי??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
מה לא הבנת בפוסט שלי!?!?!
את המשפט המפורסם
איכות זו איכות גם אם אין לה חוט?? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by idanhakia
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?
חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש |
וואלה אחי...
אני מר"ג אוהל שם
איזה כיתה אתה? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
וואלה אחי...
אני מר"ג אוהל שם
איזה כיתה אתה? |
naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by idanhakia
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?
חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש |
אני לומד בשב"צ
ועוד 3 ילדים
אני ב
י'
ושלושת האחרים ב-יב'!!!1 |
|
|
| Tarantula |
ייוווווו.... איזה כיף!!!
אנשים תגידו לי מזל טוב!! הטיול השנתי שלנו מתקיים בסוף!!!
:stongue: :stongue: :D :D :D :D
ואנחנו יוצאים ב21 לחודש לאילת...
חחח.... אבל נראה לי שזה יהיה יותר טיול כתתי ולא שכבתי.. כי יוצאים מזה מעט אנשים...
אבל לא משנה העיקר שיש טיול!!!:D :D :D :toothless |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה? |
מכועררררר |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Koodoo
naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה? |
אני כיתה יב'5
בואנה מגניב לדעת שיש פה שכנים :) |
|
|
|
|