return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
טיול שנתייי (pg. 4)
View this Thread in Original format
Koodoo
quote:
Originally posted by NaOren



וואלה?
למה אני לא זוכר שהיה מאבטח בכלל...

לא נורא...
:-)


יוואו באמת היה הטיול הכי כייף בארץ שנה שעברה


חחח לנו המאבטח הציע לגלגל איתו
חחחחחחחחחחחח מאבטח עם נשק... ומסומם.. מאד בטוח
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אגב, כמה זמן זה ליבנה ממזכרת באוטובוס? אולי אני יקפוץ...



ואללה לא יודע........
10 דקות?
רבע שעה?????
בכלל לא הרבה
Vortex_SA
וואללה, אז אני יקפוץ...
idanhakia
quote:
Originally posted by Pinto


מתי אתם באילת ???

אנחנו יוצאים ב 22 חודש הזה



דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?

חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
וואללה, אז אני יקפוץ...


סבבבבבבבבהההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מתי? תקבע איתי אחי
יש לך את הטלפון שלי???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


מה לא הבנת בפוסט שלי!?!?!
את המשפט המפורסם

איכות זו איכות גם אם אין לה חוט??
NaOren
quote:
Originally posted by idanhakia
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?

חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש


וואלה אחי...
אני מר"ג אוהל שם

איזה כיתה אתה?
Koodoo
quote:
Originally posted by NaOren
וואלה אחי...
אני מר"ג אוהל שם

איזה כיתה אתה?

naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by idanhakia
דרך אגב מה המצב ?
אני עידן בן 17 וחצי מרמת גן לומד באורט טכניקום
ראיתי פה מישהו שלומד בשבץ? בגבעתיים?

חוץ מזה אני יהיה באילת ב21 לחודש

אני לומד בשב"צ
ועוד 3 ילדים
אני ב
י'
ושלושת האחרים ב-יב'!!!1
Tarantula
ייוווווו.... איזה כיף!!!
אנשים תגידו לי מזל טוב!! הטיול השנתי שלנו מתקיים בסוף!!!
:stongue: :stongue: :D :D :D :D
ואנחנו יוצאים ב21 לחודש לאילת...
חחח.... אבל נראה לי שזה יהיה יותר טיול כתתי ולא שכבתי.. כי יוצאים מזה מעט אנשים...
אבל לא משנה העיקר שיש טיול!!!:D :D :D :toothless

NaOren
quote:
Originally posted by Koodoo
naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה?


מכועררררר
idanhakia
quote:
Originally posted by Koodoo
naoren
גם אני מאהל שם
איזה כיתה אתה?


אני כיתה יב'5

בואנה מגניב לדעת שיש פה שכנים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement