return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
טיול שנתייי (pg. 12)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ושנה אחרי ב"ה באיביזה!!!


אל תיקח אישית או משהו
אבל אתה אופטימי בטירוף...
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם לא קורה כלום אני בחנוכה באילת
מי שצריך לדעת למה כבר יודע ;)
ואישית לא אכפת לי לישון בסתם אכסניה מעפנה :D


חי, חי....:D :D
אכסנייה זה ל5 אנשים לפחות ולא נראה לי שאתה צריך את זה... ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חי, חי....:D :D
אכסנייה זה ל5 אנשים לפחות ולא נראה לי שאתה צריך את זה... ;)


ממממממ אז איפה עוד אפשר?
על החוף?
מלון?
שתפי אותי
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ממממממ אז איפה עוד אפשר?
על החוף?
מלון?
שתפי אותי


מממ....על החוף נשמע די נחמד דווקא, אבל יהיה קר...:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מממ....על החוף נשמע די נחמד דווקא, אבל יהיה קר...:D


אפשר לקמבן איזה משהו

אני נראה לי ילך שם שוב להרודס
כמו שלקחתי אז את ידידה שלי :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר לקמבן איזה משהו

אני נראה לי ילך שם שוב להרודס
כמו שלקחתי אז את ידידה שלי :D


חחח... אני מקווה שהמישהי שתיקח איתך, תהנה שם...:D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחח... אני מקווה שהמישהי שתיקח איתך, תהנה שם...:D :D


כדאי לה :D
זה הולך להיות טיול בנזונה כיף ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כדאי לה :D
זה הולך להיות טיול בנזונה כיף ;)


אז תגיד את זה לה לא לי...:)
DjChook
רועי אתה שוכח שהוא מכפר שמריהו

השנה יוון שווווווווק
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תיקח אישית או משהו
אבל אתה אופטימי בטירוף...



נכון....

זה משהו רע?

Q-PiXeL
*BUMP*

מחר אני יוצא לטיול שנתי :)
איפהשהו לדרום...

בי לכולם
נתראה עוד 3 ימים
Sniper
רומן אחי תהנה!!!
שמור על עצמך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement