|
טיול שנתייי (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ושנה אחרי ב"ה באיביזה!!! |
אל תיקח אישית או משהו
אבל אתה אופטימי בטירוף... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם לא קורה כלום אני בחנוכה באילת
מי שצריך לדעת למה כבר יודע ;)
ואישית לא אכפת לי לישון בסתם אכסניה מעפנה :D |
חי, חי....:D :D
אכסנייה זה ל5 אנשים לפחות ולא נראה לי שאתה צריך את זה... ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חי, חי....:D :D
אכסנייה זה ל5 אנשים לפחות ולא נראה לי שאתה צריך את זה... ;) |
ממממממ אז איפה עוד אפשר?
על החוף?
מלון?
שתפי אותי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממממממ אז איפה עוד אפשר?
על החוף?
מלון?
שתפי אותי |
מממ....על החוף נשמע די נחמד דווקא, אבל יהיה קר...:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מממ....על החוף נשמע די נחמד דווקא, אבל יהיה קר...:D |
אפשר לקמבן איזה משהו
אני נראה לי ילך שם שוב להרודס
כמו שלקחתי אז את ידידה שלי :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר לקמבן איזה משהו
אני נראה לי ילך שם שוב להרודס
כמו שלקחתי אז את ידידה שלי :D |
חחח... אני מקווה שהמישהי שתיקח איתך, תהנה שם...:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחח... אני מקווה שהמישהי שתיקח איתך, תהנה שם...:D :D |
כדאי לה :D
זה הולך להיות טיול בנזונה כיף ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כדאי לה :D
זה הולך להיות טיול בנזונה כיף ;) |
אז תגיד את זה לה לא לי...:) |
|
|
| DjChook |
רועי אתה שוכח שהוא מכפר שמריהו
השנה יוון שווווווווק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תיקח אישית או משהו
אבל אתה אופטימי בטירוף... |
נכון....
זה משהו רע? |
|
|
| Q-PiXeL |
*BUMP*
מחר אני יוצא לטיול שנתי :)
איפהשהו לדרום...
בי לכולם
נתראה עוד 3 ימים |
|
|
| Sniper |
רומן אחי תהנה!!!
שמור על עצמך |
|
|
|
|