|
טיול שנתייי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
ובקשר למה שעשינו שם, זה אני ואיתמר נרחיב מחר
אני מתתתתתתתתתתתתתת מעייפות!!!!!!
אז לילה טוב
נתראה מחר...... :D:D:D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה פאק!!!!!!!!!
לא ידעתי שאתה ממזכרת!!!!
אגב, השכבה שלי עשתה את המסיבה בבריכה הקרה
אתה היית שם?????
הייתי רוב הזמן במקום הזה שיש מלא מזרקות שמשפריצות למעלה
היה מה זה סבבה שם!!!!!! |
חחח, חבר שלי הלך לסיבוב מסיבות, אמר שבשכבה שלכם יש אחת שהיא 8 בסולם בר רפאלי, אז הלכתי לראות, לא היה לי כח לחפש אז חזרתי... :) לכם נראה לי הייתה את המסיבה הכי טובה, איזה דיג'יי מעפן הביאו לנו, אתה מת איזה טיפש הוא, אפילו קיו הוא לא עשה... איזה מגלשה מגניבה הייתה שם, נגנבתי!! אבל איזה יופי זה לראות שם את כל הבחורות בביקיני, ועוד הייתה אחת מהכתה שלי, פרחה כוסית כזאת ערסית, לבשה כזה ביקיני סוודר כזה ודרך החורים אתה יכול לראות את הפיטמות, איך התפתלתי שם, זה עשה לי את כל החודש!!! גם לכם לא חסרות כוסיות ראיתי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב שמעו שמעו
השנה טיול לאילת כל השכבה , שוווווווווווק
רק נקווה שלא יבטלו אותו בגלל הבעיות עם עיראק .... |
amen to that!!!!!
גם אנחנו לאילת!!!!
שמח שנהניתם חבר'ה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אבל איזה יופי זה לראות שם את כל הבחורות בביקיני, ועוד הייתה אחת מהכתה שלי, פרחה כוסית כזאת ערסית, לבשה כזה ביקיני סוודר כזה ודרך החורים אתה יכול לראות את הפיטמות, |
פרחה... שהיא כוסית אבל ערסית
תחליט כבר יא רבאק...
מכיר את זה... יפה ביותר
ומה זה לעזאזל סולם בר רפאלי...
תגידו כוסית או לא כוסית... לא צריך לדרג
וצריך לזכור שאיכות זו איכות גם אם אין לה חוט!! |
|
|
| Narcotic Mind |
חן, מתי אתם באילת ?
אנחנו יוצאים בסוף החודש הזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פרחה... שהיא כוסית אבל ערסית
תחליט כבר יא רבאק...
מכיר את זה... יפה ביותר
ומה זה לעזאזל סולם בר רפאלי...
תגידו כוסית או לא כוסית... לא צריך לדרג
וצריך לזכור שאיכות זו איכות גם אם אין לה חוט!! |
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חן, מתי אתם באילת ?
אנחנו יוצאים בסוף החודש הזה |
מתי אתם באילת ???
אנחנו יוצאים ב 22 חודש הזה |
|
|
| DjChook |
אנחנו כנראה בדצמבר
ביהס מטומטמים |
|
|
| nimrod levi |
אנחנו ב27 יוצאים...
יא אללה אני כבר לא יכול לחכות |
|
|
| NaOren |
אנחנו בנובמבר...
וחן למה בי"ס דפוק? |
|
|
| NyKoN |
גם לי יש בנובמבר
:/
קיצקץ
השנה נוסעים נראה לי לצפון ויהיה כיף
למרות שהכיתה שלי די מעפנה יש כמה אנשים טובים והמון אנשים טובים בשכבה שאני ממש מת עליהם
נקווה לטוב
:D |
|
|
|
|